Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Prosjekt: yrkesmessestand om animasjonsyrket

Anbefalte innlegg

Vår skole har en slags tradisjon om at tiende trinn arrangerer en liten yrkesmesse hvert år. Nå som det er vår tur fant jeg ut at vi får en karakter på dette som går under samfunnsfag. Bare satte meg på en gruppe som skulle ta for seg animasjonsyrket. Problemet er at den eneste som vet noe om hva vi skal gjøre er syk. Det skal være klart på torsdag, og det er slettes ikke sikkert at han kommer imorgen; vi har et stort problem.

Noen som vet noe om forskjellige yrkesretninger som involverer animasjon og hvilke utdanninger som leder til dem? Tar også imot tips om hvordan vi skal arrangere standen vår.

Takker på forhånd for svar :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå hit: http://www.storedyret.com

Og legg inn denne posten din under "bransje" delen av forumet der. Er du heldig vil du få svar fra mange profesjonelle animatører.

Personlig har jeg utdannelse innen reklame og grafisk design men jobber som multimedia designer og animasjon er en daglidags del av jobben min. Men ikke på film og TV nivå. Mer logoer, brukergrensesnitt osv. Og jeg jobber hovedsakelig med Adobe Flash og After Effects og litt 3D software.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...