andhou Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Har en 4000kb ned og 500 opp elns, og sitter med min. 80 i ping til servere i nederland/england. En venn av meg med samme linje har rundt 40-50 i ping. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Hva slags spill er det snakk om? ping har uansett lite å gjøre med hvor stor linje du har.. jeg pinger dårlig på mange CS servere selv om jeg har 24 000 / 1 200 Endret 29. januar 2007 av vargaz Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Bruker du trådløst nett? Laster ting i bakgrunnen? Er mange ting som kan gi dårlig ping, også selve linjen din kan være dårlig. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hastigheten på linja har nødvendigvis ikke noe med pingen å gjøre. Routinga er viktigere. prøv tracert IP for å se hvor problemet ligger Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Er ikke bare internett-linjen som teller. Jeg har en PC som har 400 i ping, og en som har 40, på samme server med samme linje. Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ta en tracerout til serveren. Hvilken ISP har du? ellers så kan du svare på en del av de tingen som de andre spør etter også. Jeg har ca 65 på servere til Nederland og 40 til UK servere. Men har directconnect som ISP. Men jeg hadde bedre ping til Nederland med Telenor. Men så lenge det ikke lagger så er 65 greit nok. Lenke til kommentar
andhou Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Spill det er snakk om: Call of duty, counter strike source, battlefield 2 Ja - jeg bruker trådløst nettverk, nei laster ikke ting i bakgrunnen. Har prøvd med kabel, er samme skiten da og, samme med en masnkin nr. 2 som står kablet til nettverket. Tracerout = ? ISP = Kvinnherad breiband 100 er jo og forsåvidt grei nok ping, men når det blir sånn at jeg ser at hue flyger av på min egen skjerm men blir selv skutt før serveren får registrert dette er det til tider litt surt. Synes det er litt rart når homien min har samme linje, bor 50m fra meg og kjører også på WLAN :/ Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Start, cmd, run (kjør), tracert 129.240.4.44 Edit: ups, det var til UiO. Du bør kanskje sjekke både til den og til utlandet, sjekk hva resultatene til kameraten din er også. Endret 29. januar 2007 av deleder Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Finn ipadressen til en server du bruker og gå i dosvindu (start, kjør, CMD) og skriv TRACERT nnn.nnn.nnn.nnn nnn=ipadressen Få kameraten din til å gjøre det samme om mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå