Viperz Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Går d ann å bruke to skjermkort, et agp og et pci kort. sånn at man kan ha forskjellige ting på hver skjerm. Og hvordan får man det til? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 ja, stapp dem i og boot opp Lenke til kommentar
Psyc0re Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 (endret) mm det går det men det som er litt kjipt ( etter egen erfaring kan hende at det går ann å stille på men jeg fant ikke ut av det ) er at PCI kortet blir master automatisk :sad: og AGP er mye raskere enn PCI ... men det som er lønnsomt er å kjøpe er matrox skjermkort med dual head , da sparer du en slot og er mye mere praktisk! Ps! jeg har et ubrukt Matrox AGP Millenium G450 16MB DDR , Dual Head ( støtte for 2 skjermer ) og skal selge det for en billig penge :wink: http://www.matrox.com/mga/products/mill_g450/home.cfm koster 880 nytt på ps data ( rå 2d grafikk med det ) Endret 1. mars 2008 av Psyc0re Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Quote: On 2001-12-20 00:34, Psyc0re skrev:mm det går det men det som er litt kjipt ( etter egen erfaring kan hende at det går ann å stille på men jeg fant ikke ut av det ) er at PCI kortet blir master automatisk :sad: og AGP er mye raskere enn PCI ... Du kan velge om du vil bruke PCI-skjermkortet eller AGP-skjermkortet i Biosen. Hos meg ligger innstillingen under intergrete-funkjoner i biosen. Quote: Ps! jeg har et ubrukt Matrox AGP Millenium G450 16MB DDR , Dual Head ( støtte for 2 skjermer ) og skal selge det for en billig penge :wink: http://www.matrox.com/mga/products/mill_g450/home.cfmkoster 880 nytt på ps data ( rå 2d grafikk med det ) Helt enig, skjermkortene til Matrox er helt konge på 2D, men de ligger milevis bak de andre (les: ATI og Nvidia) når det gjelder 3D. Matrox er absolutt ingen spillekort. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Quote: On 2001-12-19 23:21, Viperz skrev:Går d ann å bruke to skjermkort, et agp og et pci kort. sånn at man kan ha forskjellige ting på hver skjerm. Og hvordan får man det til? Bare stapp begge kortene inn, og gå inn i biosen og sett hvilken av kortene du skal bruke som "master". Deretter er det bare å boote som vanlig. :smile: Jeg har testet dette i Win98SE, WinME, Win 2000 og WinXP, alle disse os'ene støtter dette. :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Hei! Har aldri hatt(sett noko bruk) for 2 skjermer.. Men,lurer litt på om eg skal begynne med det no... Det eg lurer litt på (har vist det ein gang i tiden,men det er så lenge siden at eg har gløymt det..Kanskje det har noko med alderen å gjære.. ;( ) Er korleis ein bestemmer kva som skal visas på den eine skjermen og kva som skal visast på den andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå