Gå til innhold

Konseptfoto til temauke

Eplefe

Anbefalte innlegg

Jeg fikk i oppgave (vi hadde fire mediaelever, og jeg fikk i oppgave) å ta noen konseptbilder om spiseforstyrrelse, ungdomsgraviditet, voldtekt og angst/depresjon (frykt generelt, egentlig).

Vi fikk bare en halvtime på oss.

Fikk en venninne til å stå modell for meg.

er er resultatet.

A_tear_in_your_hand_by_eplefe.jpg

Det skulle være angst, fordi det er frykt, men det ble mer som et helt vanlig portrett, fordi jeg hadde ingen ideer på det punktet, men jeg hadde et annet, men har ikke redigert det enda, så det kommer heller etterpå.

Det er meningen det skal være så skarpt som det er.

Anorexia_by_eplefe.jpg

Bildet heter Anorexia, og jeg skulle ønske jeg hadde en mindre barnslig håndskrift.

Litt sent å gjøre noe med det, men vurderer å ta bildet om igjen..

Too_late_by_eplefe.jpg

Positiv graviditetstest = For sent

Ubrukte kondomer = nytteløse akkurat nå.

Det har en tilhørende artikkel hvor akkurat dette blir tatt opp, så om det ikke viser skikkelig bra, så forklares det etterhvert i artikkelen. :p

The_pain_by_eplefe.jpg

Voldtekt. Jeg vet ikke om jeg liker dette bildet eller om jeg hater det.

Men jeg takker på forhånd for all kritikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow!

For noen bilder, Eplefe!

Sterkt.

Likte ikke helt det første bildet, vet ikke helt hvorfor, men noe med det gjorde meg, vel. Uvel.

"Anorexia" var mer too my liking. Uten at det hadde noe å gjøre med hud å gjøre.

Det var vel det, at det stemmer så ganske vel.

Bilde #3 har jeg ikke noen kommentar til, da det ikke helt gav meg noe, og bilde #4 klarer jeg ikke helt å få meg til å ikke like, samtidig som noe ved det gjør at jeg ikke klarer å helt like det.

Jenta ser letter barnslig ut, og det hele får meg til å tenke på noe stæsj jeg hørte på nyhetene i går, med voksne som mishandler småbarn og penetrerer spedbarn, småbarn og slike.

Det gjorde meg rett og slett kvalm og gav meg en jævlig følelse.

Samme følelse vekkes delvis når jeg ser det siste bildet.

Sånn bortsett fra det, var bildene ganske bra og jeg suger i å gi kritikk :p

Så fra meg får du et klapp på skuldra, et smårart smil og lykke til neste gang, hva nå enn det måtte bety.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Du er virkelig flink til det her du!

*klappepåhodet*

#1: Likte ikke helt dette bildet, forbandt det ikke med temaet, bortsett fra at hun har grått.

#2: Enig i det du sier om "barneskrift". Ellers et veldig fint bilde. Tror kanskje fugleperspektiv hadde vært kult her.

#3: Hun skulle holdt tingene i henda/ hatt dem i fanget. Får ikke helt forbindelsen jenta-sakene, desverre. Lyssettingen gjør også at jeg føler meg "varm".

#4: Liker kontrasten mellom de mørke klærne hennes og veggen bak. Det var sikkert ikke intended, men det sier meg "kontrast", "skille" osv i bildet.

Her passer det som det er at hun ikke har kontakt med det, ville vært litt.. "usmakelig" eller noe i den dur.

Må forøvrig si at jeg fant bare "negative" sider ved det her, men de er jo alle bra, og du ønsket jo kritikk. :)

De var alle fine, si til venninen din at hun er en flink modell og...

mvh. Binko.

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...