P0nduz Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei Skal kjøpe meg nokia n73 har jeg bestemt meg for men er ikke sikker på om jeg skal velge Music Edition eller ikke. Har 2gb minnekort fra før. Er det noen andre store forskjeller enn 2gb minenkort og lyd? Er lyden virkelig så mye bedre? Er batteritiden bedre på ME eller vanlig? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Lyden er etter min mening ikke merkbart bedre, og ellers er det heller ingen forskjeller ut over farge på dekselet og minnekort Med andre ord kan du like greit skaffe deg N73 hvis du har minnekort fra før! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er N73 tregere enn N73 ME, eller er de like? Lenke til kommentar
Eliah Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er N73 tregere enn N73 ME, eller er de like? 7935799[/snapback] Er akkurat samme mobilen, bare et litt annet OS. Du kan lese mer i n73 tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå