wil Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei. Sitter fremdeles og ser på litt forskjellige PSU`er og ser at Thermaltake Toughpower 850W ikke kommer på lager før til helgen. Jeg vet jo at dette er en rimelig bra PSU, men jeg vet også at Enermax sin 850 og 1000 w er ganske så bra også, siden at jeg har en 485 w selv nå. Så jeg lurte på hvilken som var best av: Thermaltake Toughpower 850W, Modulær, 8xSATA, ATX/EPS, 4xPCI-E, 20/24pin og Enermax Galaxy 850W, Modulære Kabler, 15 SATA, ATX/EPS, 4xPCI-E, 24pin Som dere ser har jo Enermaxen 15 SATA Kabler og Thermaltake bare 8, det er like mange watt og like mange PCI-E på begge to. Enermaxen er jo selvfølgelig dyrere, men slik skal det jo være. Så jeg lurer litt på hvilken av dem jeg skal velge? Noen som vet det? Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Hans Olav Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) håper for guds skyld at det er avtagbare kabler. Kan bli vel drøyt mye med kabler. jeg hadde gått for Thermaltake sin. Endret 29. januar 2007 av GuBBamn Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Jepp. Blir vel den da sikkert. Bare så dumt at jeg må vente til i helgen med å bestille delene. Jaja sånn er det. Takk for svar uannset Lenke til kommentar
Changis Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 har du noen flere spesifikasjoner? f.eks. hvor mange rails / amp per 12V osv... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Begge to har samme prinsipp der HK Power og CPU power sitter fast i PSU mens resten er modulært ! Hadde garantert gått for den fra Enermax ! Ellers kan du vurdere Silverstone 750W eller 850W da de er super bra bare få tak i v2.0 om du kjøper 750W versonen og 750W kvalitet holder vanligvis lenge. Hva er bruken eller hvilke komponenter skal den servere strøm til ? Kanskje ta en titt på denne listen ? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor KeyH = High Quality (Good Solid Reliable Brand) L = Low Quality (Cheap Generic) M = Medium Quality (In-between) U = Unknown A-Power................L A-Top..................L A+GPB..................L AcBel..................L AC Ryan (Ryanpower)....L Aerocool...............U AG.....................L Ahanix.................L Akasa..................L Allied.................L Antec..................M/H AOpen..................L APC....................L Apex Allied............L Aspire.................L/M Astec..................L Athena.................L BFG....................L Broadway Gaming........U Channel Well...........L CHAS...................L Chenbro................U Chieftec...............L Coba...................L Codegen................L Conrad.................M CoolerMaster...........H CoolMax................M Crystal................L Dell...................L Delta..................L Diablo.................L Eagle..................L Echo Star..............L Enermax................H Engleking..............M Enlight................M Epson..................L FDK....................L Fortron (FSP)..........H Gateway................L Gazelle Multimedia.....L Global Marketing.......L GPower.................L Guardian...............L Herolchi...............M Hipro..................L HP/Compaq..............L HPC International......L Huntkey................L I-Star.................L IBM Redundant..........U (expensive) Intel Redundant........U (expensive) In Win.................L Jaguar.................U Kensington.............L Kingwin................L L&C....................L Leadman................L Levicom................L LiteOn.................U Logisys................U Mad Dog................L/M Maxtron................L MGE....................L MGE Vortec.............M MorningStar............L NEC....................L Newton.................L Nexus..................L Noise Magic............L NorthQ.................M Nspire.................L OCZ....................H Omega..................L Packard Bell...........L PC Power & Cooling.....H PC-World (PCW).........L PCMCIS.................U Power..................L PowerStream............L PowerTek...............L PowerUp................L PowMax.................L PowMax XPower..........L Premium................L Pyramid................L Q-Tec..................L Q-Technology...........L RaidMax................U Real Power.............L Rosewill...............L SCS....................L SeaSonic...............H Shuttle................L Silent Purepower.......U SilenX.................L Silverstone............H Sky Hawk (Eagle Tech)..L Sparkle................H Star Micronics.........L StarTech...............L Sun....................L SuperFlower............L Supermicro.............L Tagan..................H Task...................L ThermalTake............M Topower................L Tri-Mag................L TSP....................L Tyan Tiger.............L TTGI...................L Ultra-Power Computer...L Ultra..................M Ultra X-Connect........L Vantec.................H Verax..................H Vigor..................U Xion...................L xPCgear................L Zalman.................H Zippy..................L Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Hei igjen. Nå ble det faktisk til at jeg bestilte denne i kveld: Thermaltake Toughpower 850W, Modulær, 8xSATA, ATX/EPS, 4xPCI-E, 20/24pin siden at jeg fikk tips om at jeg burde kjøpe den fra han som svarte først. Maskina den skal brukes i står i Profilen min bortsett fra at jeg samtidig bytter skjermkortet og nettverkskortet da, ellers er maskina den samme. maskina skal for det meste brukes til Chatting, surfing, musikk, film, (KANSKJE litt spilling), ellers det vanlige. Takk for hjælpa alle sammen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Beklager at jeg spør, men skal du bruke den strømforsyningen til et A64 939-system som skal brukes til chatting, surfing og litt spilling? 1600,- og en 850W PSU til det er nesten definisjonen på overkill. Beklager at jeg går OT her, men når du muligens betaler 200% av det du behøver syntes jeg du fortjener en lite advarsel. Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg vet jeg vet. Det er Overkill til tusen, men jeg vil nå ha PSU som gjør at jeg iallefall har nok med strøm. Skal sikkert ha mere harddiskplass, kanskje SLi/Crossfire med tia også, og det blir jo strømforbruk av sånt . Dessuten er ikke PSU`en så dyr heller. Men det var Skjermkortet som avgjorde at jeg skulle kjøpe ny PSU. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Så lenge du vet det er overkill skal du selvsagt få ta det valget du vil. Håper du blir fornøyd med den. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg finner ikke MIST på den lista di The Ghost..:S Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er fordi MIST er Microplex sitt rebrandmerke du bare finner i Norge. Det kan godt være at MIST kjøper strømforsyninger fra flere av produsentene på listen der, men får du nok bedre svar på på supportforum.info. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Silverstone Zeus/Strider 750W FTW Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Når jeg ser på Systemene der og ser på PSU`ene dere har på systemene dere har, så ser jeg at det kanskje var litt vel overkill og bestille en 850 watt`er til min PC, men bestilt er bestilt. Selv at "The Ghost" Har 750 watt på sitt system, og det holder jo sikkert greit det. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Vet du alt har bestilt ..... Men tror nok at min 750W yter bedre enn din 850W men anyway nevermind Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Mulig at den gjør det ja, men jeg ser jo at de som har Thermaltaken 850 watt er veldig fornøyd med den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå