Hagr Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Vet ikke om dette var riktig kategori men poster den her uansett. Var det nærmeste jeg fant. Pcen min finner ikke LPT 1. Hva skal jeg gjøre? jeg har prøvd å "søke etter nye plug and play enheter" osv. men ingenting funker. noen som kan hjelpe meg? Harald Hvor_er_LPT1.bmp Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Alt for lite info til at vi kan hjelpe PS. Vi kan heller ikke gætte hvilken farge T-shirt du har på i dag. Les retningslinjer for å poste her. Kimmer Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Har du LPT-porten aktivert i BIOS da? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 vel, jeg har ikke deaktivert den og den har funka før... -kimmer: si hva du vil vite, så skal du få det... evt. sjekk profilen min? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Er det selve LPT-porten du ikke finner? (se evt. etetr gult skilt på LPT-port i enhetsbehandling). Eller er det skriver koblet til LPT-porten? (sjekk kabel mellom PC og skriver). Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ser ut som du kjører Vista ut fra skjermbildet, har denne fungert i Vista tidligere? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 nei. jeg kjører ikke vista. Hvis du ser øverst på bildet ser du på den "linja" at jeg kjører XP, bare med vista knapper og, ja, det er LPT1 den ikke finner. Det er ikke noe gult merke ved noe, og enhetene jeg skal styre fungerer på andre pcer Harald Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 ingen som vet? hjelp meg, vær så snill Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 LPT er sugent. Ved utskrift bruker spooleren 100% cpu til å spoole dokumentet via lpt porten. Gå heller for usb eller nettverk. Anyway... prøv å foreta et søk etter maskinvare. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) har søkt etter maskinvare... hjelper ikke... er ikke skriver som er problemet da... er lcd skjerm Endret 30. januar 2007 av Hagr Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 har søkt etter maskinvare... hjelper ikke... er ikke skriver som er problemet da... er lcd skjerm 7831713[/snapback] Er LCD-skjermen koblet til LPT-porten? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 jepp... det er den. men nå har faktisk porten begynnt å funke igjen, på mystisk vis ... har ikke en fjerneste anelse om hva som skjedde jeg ass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå