Hagr Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei! Jeg syns det hadde vært smart med en ekstra kategori på diskusjon.no under hardware. det jeg tenkte på var en som het f. eks. kabler og I/O eller lignende MVH. Harald Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Personelig så skjlnner jeg ikke hva man skal diskutere her... Kvalitet? Utsenede? Kan du komme med noen forslag til tråder som kunne passet under den kategorien som er inntresange? Beklager hvis jeg virker frekk men jeg ser liksom ikke helt hva man skal diskutere her. Bountyhunter Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 så etter en sånn kategori nå, når jeg skulle poste et spm. angående en LPT port som jeg ikke fikk til å funke, postet den under skrivere, men syns det ble litt feil det også, siden jeg ikke skulle bruke en skriver på den liksom... skjønner? her kan man jo f. eks. stille spm. angående porter som ikke virker, kopling av ethernet kabler osv. syns det kunne vært bra med en sånn kategori, eller evt. som en underkategori i f. eks. generelt om Hardware Harald Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det virker for meg som om det er lite etterspørsel etter en slik kategori, men en skal aldri si aldri heller. Tror det må dette inn litt flere personer som sier seg enig med deg først. Forslaget er godt, spørsmålet er bare om etterspørselen er der Om du forresten føler deg usikker på hvor det kan være passende å poste en tråd, prøv å spørre en moderator som du ser er aktiv i "området" (i dette tilfellet "Hardware") og spør han hva han mener. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 jepp... det stemmer nok det, at det ikke er stor etterspørsel, men det er litt vanskelig å sitte der med et spm. eller liknende og ikke vite hvor det skal postes hehe Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Kabler har fått en egen kategori under "Lyd og bilde" https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry8381508 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg