Gå til innhold

xboxen min er hjemsøkt:S

scribbleh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, min er det også! jeg skrudde den av på fredags natt og lørdagsmorgen så så jeg xbox360'n min sto på!! hva i svarte tenkte jeg og skrudde den av igjen. også nattlørdag skrudde jeg den av PÅ selve konsollen for og være sikker på at jeg hadde skrudd den av ordentlig (noe jeg er 100% sikker på at jeg gjorde) og tro det eller ei, dagen etter så sto den og dura! trur microsoft har laget en update der hvor xbox360 begynner og leve sitt eget liv! 360'n kommer vel krypende under dyna og opp i fjeset på meg og sier; PLAY MEEEE PLAY MEEEEEE! :tease:

Lenke til kommentar

Samme her, slo av Xboxen, men lot TV'n stå på..

Satte meg forran Pc'n, men så kom den en irrterende lyd, så jeg snudde på hode, og der stod Xboxen på med CD-rommen ut D: D: D:

Er litt ekkelt D:

Føler lissom at Det "Er" noe på rommet mitt ; ; jeg er jo redd for spøkelser da, lissom, ikke "litt redd" men FUCKINGS REDD D: D: !!

Lenke til kommentar

jeg tror at xboxen min hater meg :(

http://www.360voice.com/blog.asp?tag=scribbleh

det er bloggen som xboxen skriver av seg selv og hvis dere leser de litt gamle så

ser tere att den hinter til att den er sur på meg :dontgetit:

som feks: Hey scribbleh, check this out: !sdrawkcab epyt ot flesym thguat i ,emit eerf siht lla htiw... ok not really, that took an hour to figure out...

OG

If scribbleh doesn't play me tomorrow, I have this sinking feeling something really bad will happen... like a meteorite obliterates all life on earth and the EMP takes all electronic devices with it.

:no::no::no::no:

kanskje den føler att den må ta havn og skal skremme meg :ermm:

Lenke til kommentar
Samme her, slo av Xboxen, men lot TV'n stå på..

Satte meg forran Pc'n, men så kom den en irrterende lyd, så jeg snudde på hode, og der stod Xboxen på med CD-rommen ut D: D: D:

Er litt ekkelt D:

Føler lissom at Det "Er" noe på rommet mitt ; ; jeg er jo redd for spøkelser da, lissom, ikke "litt redd" men FUCKINGS REDD D: D: !!

7821697[/snapback]

samma her! :(

Lenke til kommentar

Slagordet til Xbox var "Life is short, Play more". Mistet mye mening nå som de døde fortsetter å spille på 360 :!:

Eller som Nintendo sa, at de har lagd Wii for å nå ut til både barn, voksne og de eldre. Da kan jo Microsoft skryte at deres konsoll til og med er når ut til de døde :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Slagordet til Xbox var "Life is short, Play more". Mistet mye mening nå som de døde fortsetter å spille på 360  :!:

Eller som Nintendo sa, at de har lagd Wii for å nå ut til både barn, voksne og de eldre. Da kan jo Microsoft skryte at deres konsoll til og med er når ut til de døde :p

7829729[/snapback]

genialt.

Løsninger, kan være huset som er gjemsøk vurder å flytte.

Sett den i et annet rom så de ikke forstyrrer deg, men pass på at de ikke bruker opp xbox live poengene dine eller ødeleger savegames :)

Lenke til kommentar
hmm, min er det også!  jeg skrudde den av på fredags natt og lørdagsmorgen så så jeg xbox360'n min sto på!! hva i svarte tenkte jeg og skrudde den av igjen. også nattlørdag skrudde jeg den av PÅ selve konsollen for og være sikker på at jeg hadde skrudd den av ordentlig (noe jeg er 100% sikker på at jeg gjorde) og tro det eller ei, dagen etter så sto den og dura!  trur microsoft har laget en update der hvor xbox360 begynner og leve sitt eget liv!  360'n kommer vel krypende under dyna og opp i fjeset på meg og sier;  PLAY MEEEE PLAY MEEEEEE!  :tease:

7821655[/snapback]

Nesten som på The Grudge når hu jenta kommer krypende inn under dyna til offeret....... there's no place you can hide! Snart gror boksen langt svart hår. DA blir det alvor!

Lenke til kommentar
Slagordet til Xbox var "Life is short, Play more". Mistet mye mening nå som de døde fortsetter å spille på 360  :!:

7829729[/snapback]

genialt.

Løsninger, kan være huset som er gjemsøk vurder å flytte.

Sett den i et annet rom så de ikke forstyrrer deg, men pass på at de ikke bruker opp xbox live poengene dine eller ødeleger savegames :)

7830094[/snapback]

Hadde spøkelser begynt å fucke opp savegames'ene mine så hadde det vært på tide med en exorsist som kunne fått det ut på en "snill" måte før jeg hadde gått til angrep med en støvsuger :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...