wazzza Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg har nå vært plaget med sår/vond hals i et par dager. Har ikke feber, men det gjør så vondt å svelge at jeg ikke får sove. Jeg er nå på mi andre natt uten søvn. Slimet i halsen er så seigt at jeg brekker meg hvis jeg prøver å harke det opp. Finnes det noe lurt middel/stoff for å løse opp slimet? SKal kjøpe meg solbærsaft i morgen. Det har brukt å hjelpe tidligere.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Fernet pleier jeg å bruke. funker hver gang. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Hva er det? Alkohol? Isåfall, vil ikke en sterk karsk gjøre samme nytten? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hva er det? Alkohol? Isåfall, vil ikke en sterk karsk gjøre samme nytten? 7821633[/snapback] husker jeg ikke helt feil så inneholder Fernet over 200 forskjellige urter. disse urtene hjelper mot alt fra mageonde til forkjølelse og da karsk inneholder kun ren sprit og kaffe gjør ikke det samme nytten. Fernet har cirka 40% hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 hvis du noengang er utenlands bør du kjøpe med deg en del Strepsils.. eneste som virkelig funker mot vond hals. (hver gang for min del) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå