kns Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 7837902[/snapback] Jeg bor her, så jeg kan nok si at jeg har fått med meg naturen her oppe, ja. Ellers så blir det vel slik at øyet fort blir "mett" hvis man ser det samme hver eneste dag. Selv synes jeg det er veldig facinerende mes dype skoger... + At jeg er lei av møkkavær 7839053[/snapback] Aha, ser man det. Jeg bor i Stavanger, og det er ikke særlig bedre vær her dersom det er noen trøst. Her har det regnet hver dag i snart tre måneder. Uansett, jeg skal til Fredvang, like utenfor Ramberg. Du vet sikkert hvor det er. Og det er nok som du sier, øyet blir fort mett på det man ser hver dag. Jeg har vært i Lofoten utallige ganger, men aldri hatt med kamera før. Derfor håper jeg at været tillater noen fine turer og fotomuligheter når jeg reiser opp i mars. Tenkte jeg skulle hive med med ut på fiske i Vestfjorden også..selv om jeg nok blir så sjøsjuk at jeg ikke får tatt så mye bilder.. :-) Ble litt vel off-topic dette, men... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå