Gå til innhold

"Vi forteller deg..."

Anbefalte innlegg

"...hvordan du blir kvitt viruset".

Dagbladets artikkel om et nytt virus levner ingen tvil; den avisa må være for dummies.

http://www.dagbladet.no/dinside/2001/12/19/302125.html

Hvis du får virus bør du i følge avisa:

- Oppdatere virusprogrammet ditt

- Scanne maskina

- Slette/karantene den infiserte fila

Å JA! ER DET DET MAN GJØR MED VIRUSPROGRAMMER! JEG REGNER MED AT FOLK SOM HAR VÆRT SÅ SMARTE Å SKAFFE SEG ET VIRUSPROGRAM OGSÅ ER SÅPASS SMARTE AT DE SKJØNNER HVORFOR/HVORDAN DE SKAL BRUKE DET!?!?!?!

Fy faen, dagbladet undervurderer leserne sine...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok Dagbladet har lesere i alle kategorier jeg da - fra de som nesten ikke kan noe til de som vet det meste.

Det finnes utrolig mange mennesker som ikke har antivirusprogram innstallert i det hele tatt, og det finnes og mange som sitter med f.eks Norman 95 og ikke har oppdatert siden de kjøpte maskinen for 3-4 år siden.

Lenke til kommentar

Jeg hadde et Maccafe(eller hva det het) for et par år siden, men det ble sletta, og jeg har ikke noe viktig som jeg ikke har på cd på dataen, så det er ikke så viktig :smile:

må spare kraftig på plassen når man bare har 8GB.

PII - 400mhz

192mb Ram

Banshee 16mb Direct3D

Hp 4xCDR

8GB HD

+

Mange andre heite komponenter. :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Den Polse på 2001-12-19 23:34 ]

Lenke til kommentar

Det finnes et uendelig antall ubrukelige databrukere der ute. Skal vedde på at over 80% av dagbladets lesere ikke vet hvordan man oppdaterer antivirusen sin. Så lenge man ikke har "liveupdate" eller noe slikt da.

Synes det er bra at Dagbladet tar opp saken.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-19 23:34, Den Polse skrev:

Jeg hadde et Maccafe(eller hva det het) for et par år siden, men det ble sletta, og jeg har ikke noe viktig som jeg ikke har på cd på dataen, så det er ikke så viktig :smile:

må spare kraftig på plassen når man bare har 8GB.

Kanskje du bør lese den artikkelen i Dagbladet? Eller andre relaterte artikler andre steder på nett?

Lenke til kommentar

Bruker Norton Anti-virus 2002 jeg da... det lå en update på nettet ja.. sjekka det i sta... hvis du har dårlig plass, burde du prøve Pc-Cillin 2000... det er veldig lite, men det skulle visst være bra da...

Jeg synes også at det er bra at Dagbladet tar opp saker som dette.... :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...