loathsome Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Gjør følgende: Trykk WIN + R, skriv "regedit" for å komme inn i registryeditoren. Nå navigerer du deg fram til følgende sti: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\DWM. Høyreklikk, velg «New» -> «DWORD (32-bit) value» og skriv; AnimationsShiftKey. Marker denne, trykk enter og gi den verdien 1. Lukk, logg deg av og på igjen og voilà! Nå kan du holde inne SHIFT-knappen når du f. eks minimerer et vindu, navigerer vha. WIN + TAB osv. for å få en utrolig stilig effekt. Perfekt til å showe off Vista til dine venner, eller hva? Endret 28. januar 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kan du gi et printscreen av hva dette blir tilslutt? Er det "Bytt mellom vinduer" aero effekten? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Det er bare en mer "smooth" effekt av Vista-effektene. Nei, printscreen blir vanskelig - må i så fall filme Bare prøv, enkelt å fjerne dersom du ikke vil ha det. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Dette er jo bare en hack for å få animasjonene til å gå tregere. Skikkelig tregt. Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Unnskyld, men hvordan vet jeg at jeg bør ha 32 eller 64 bit versjonen? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Unnskyld, men hvordan vet jeg at jeg bør ha 32 eller 64 bit versjonen? 7821717[/snapback] Mekk ditt eget emne. Lenke til kommentar
nikey Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 nok noe de har kopiert ifra OS X Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 nok noe de har kopiert ifra OS X 7896293[/snapback] Hva tenker du på? Animasjoner? Lenke til kommentar
nikey Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 er vel shift keyen til å få animasjoneme te å gå tregt Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 For de som ikke liker å mekke rundt i registeret, har jeg laget et enkelt batch-script som gjør jobben AnimationsShiftKey.Windows.Vista.Mod.loathsome.zip Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ser ikke noe forskjell.. Hva skal det være? Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Gi oss et screenshot? Jeg har ikke den siste mappen der engang (Ultimate) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Ser ikke noe forskjell.. Hva skal det være? 7899564[/snapback] Hold inne SHIFT! Gi oss et screenshot? Jeg har ikke den siste mappen der engang (Ultimate) 7899844[/snapback] Det GÅR IKKE. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 For de som ikke har testet dette, kan jeg fortelle: Det blir ingen ny funksjon/effekt for de som trodde dette. Effekten blir den samme, men med å hoplde shift ned, går effekten i slowmotion, noe som sikkert er tøft for noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå