Shibiz Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Så dette på Break Lurte bare på om dette virker? Endret 28. januar 2007 av Shahab Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ha ha ha, bare idioter går på den der. (er ikke denne feilpostet? burde stått under humor) Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Ha ha ha, bare idioter går på den der. (er ikke denne feilpostet? burde stått under humor) 7820987[/snapback] Jepp.. jeg å min danske venn trodde samme også, men for å vere 101% sikker så skader det ikke å spør andre også. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 hahaahahhaaahahah , hadde det ennda vært så lett. det er "litt" ide rundt det. parabolen og sånt funker det, bare antenna er 3,3cm stor i midten der. hadde du bytte ut tp med antenne kabel og ikke snura den rundt tlf, og div andre ting vile det funka, men da har du og en parabol antenne bare :/ NB: tp kabel er litt feil, mobilen gjør så du får dårligre singal Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det er visstnok mange som har fått dette til å fungere. Selv har jeg ikke fått det til. Noen fler som har prøvd? Mvh Christian Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvis man ikke kobler nettverkskabelen til noe, så får man store problemer med å sende og motta data, men lykke til Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvis man ikke kobler nettverkskabelen til noe, så får man store problemer med å sende og motta data, men lykke til 7836269[/snapback] Ja, jeg må innrømme at dette virker litt merkelig Har egentlig ikke noe særlig tro på det, men det hadde vært tøft om det fungerte Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Prøvde dette jeg, kan ikke si at det ble velykket :S Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det er ikke mulig at dette her kan funke. TP kabelen er jo ikke avsluttet i noe. Hehehe, men uansett skal prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå