Kissan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg har et lite problem.. Harddisken min har f*cka seg og har sletta halvparten av sangene mine.. Jeg har de liggende på iPod'en min og tenkte da at jeg kunne kopiere de over til PC'en, men det går jo seff ikke i iTunes.. Finnes det et program hvor dette går an? Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Et lite søk på google og masse løsninger..... http://www.google.no/search?q=copy+from+ip...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Eller bare lese sticky litt lengere opp? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Eller bare lese sticky litt lengere opp? 7822237[/snapback] det kan være greit å lese sticky tråder også.... Lenke til kommentar
tuusjr Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Bookmarka dennedenne linken for en laang stund siden, for jeg tenkte jeg kom til å få bruk for den en gang... Hvordan får musikk av ipoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå