mongstad Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 he he. det var ikke værst at mitt første inlegg ble lukket. Ja Ja sånn kan det gå.. Hva går det i her inne på forumet Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Du bør skifte Emnetittel og gjøre innlegget ditt mer oversiktlig. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hva f er vitsen med en så meningsløs tråd? kaste bort moderatorers tid eller? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 *** Posten oppdateres slik at den passer til våre retningslinjer. Siden trådstarter er ny her inne på forumet, ønsker jeg ikke å stenge post nr.2 da det første også ble stengt. Vennligst les retningslinjene våre. Jeg har flyttet posten til rett kategori, og endret overskriften til noe mer passende. Vennligst gjør dette selv fra nå av. Velkommen til forumet. *** Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Moderatoren lever hvertfall opp til navnet sitt, snilt av ham å ikke stenge denne tråden også. Men velkommen skal du være til forumet mongstad. Håper du vil trives her, det gjør hvertfall jeg. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Så lenge ingen går i fella og passer seg for den, skal alle sammen snart få feire jul igjen. Pass deg for "fella" -- hold deg til reglene på forumet, og lag meningsfylte tråder. Velkommen til forumet. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Velkommen! Men er det bare meg, eller er det noen andre innpå her som heter mongstad også? Syntes det virket så kjent... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg var noob en gang jeg og. Se hvor jeg er nå. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja, hvor er du egentlig nå Marley? :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja, hvor er du egentlig nå Marley? :!: 7827797[/snapback] Godt spørsmål egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hva f er vitsen med en så meningsløs tråd? kaste bort moderatorers tid eller? 7827284[/snapback] la han komme litt inn her. det er en fin tråd, selvom det ikke er en telle tråd eller om noe som intereserer så veldig. Det var bra av trådstarter å lage denne for en liten prat. Den kan stenges om kvelden, når det utvikler seg til en spamme tråd Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Egentlig burde vi hatt en presentasjonstråd for nye brukere et sted. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Huff så dårlig humor jeg har, godt tråden ligger i OT-baren. Men Marley har rett, alle må begynne en gang, men det tar heldigvis ikke lang tid før man føler seg hjemme her. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Velkommen! Det burde være en jeg-er-ny-på-diskusjon-no-tråd. Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Egentlig burde vi hatt en presentasjonstråd for nye brukere et sted. 7827858[/snapback] kan ikke dette være det? kan jo de nyeste snakka sammen og få hjelp hvis de trenger o.l. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 HEI, FERSKINGEN! Jeg heter Fredrik, er 18 år gammel og liker hekling, sølvtøy og våtromsarbeider. Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 and so God damn funny Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 HEI, FERSKINGEN! Jeg heter Fredrik, er 18 år gammel og liker hekling, sølvtøy og våtromsarbeider. 7828131[/snapback] Du glemte analpenetrering i baksetet på en BMW 318. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei mongstad... velkommen til forumet. Føler jeg må komme med en advarsel: Forumet kan være ekstremt vanedannende... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 @Marley: Fin idè med ein presentasjonstråd! Eg tar den litt videre; tenk ein tråd der du legger inn infoen om deg sjølv. Det er visse ting som skal vera med, ellers kan ein fortelle om det ein vill. Kun 1 post i tråden. Er det noko ein lurer på om folk er det berre å søke i tråden. Ein slags info tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå