bkak Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hvordan funker dette? Hvordan vet jeg om jeg kan oppgradere? Må man surre masse i BIOS? (skal ikke oppgradere nå, men kunskap er MAKT! ) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 er det amd er det bare å ta ut gammel og putte in ny og start som normalt Lenke til kommentar
bkak Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Det gikk nesten 2min før noen svarte! Det er nok desverre en pentium vi snakker om....pIII :smile: vanskligere? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 aner ikke tipper det samme hvis hk støtter cpu Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Bare boot opp med den nye prosessoren, og skjekk i BIOS at alt er oppført riktig. Hastighet, type osv. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Last ned Sisift Sandra og sjekk hvor høy hastighet hovedkortet ditt støtter. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Først må jo du sjekke om hovedkortet ditt takler den prosessoren du ønsker...eventuelt hva maks prosessor du kan bruke på det hovedkortet...så er du et steg videre...kanskje du må ha ny BIOS osv... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 21:03, skrev moyner: Hvordan vet jeg om jeg kan oppgradere? Finn ut hvaslags HK du har, og finn ut hvilke prosessorer det støtter og kjøp deg ny! Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Ta ut gammel, sett inn ny, boot... :wink: Kommer litt an på hvilken CPU du har (ny), hvilken frekvens denne har. Og hva hovedkortet støtter. Sjekk på hovedkortsleverandørens hjemmeside. Vanligvis går det veldig greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå