Mathiasman Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe nye RAM-brikker. Da blir det nok to OCZ brikker. Jeg har to Corsair Value brikker fra før. Og i den forbindelse lurer jeg på om det er anbefalt å bruke alle fire brikkene. Er det egentlig bruk for bedre minne? 2048 MB RAM er jo 2048 MB RAM. Er timings-forskjellene så store at investeringen er lønnsom for en gjennomsnittsbruker? Lenke til kommentar
foffle Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nei skulle ikke tro det er noe vits med "oppgradering" der. Du vil ikke merke forskjell på corsair brikkene og ocz brikkene før du starter med oc... Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Greit. Takker. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Men du vil nok garantert kunne se at hastigheten på minnet automatisk blir satt ned når det brukers 4 brikker. Det skjedde hos meg, og hos min bror, samt mange andre. Dermed må man klokke opp for å få riktig hastighet på minnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå