mongstad Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei!! Jeg heter Henning og har en hurricane 370 tilsalgs. Båten er idag svart matt og trenger en puss og litt ny lakk/maling. Det medfølger Ratt uten Wire,Gass kontroll , uten motor, den har dobbel bunn og det har stått en 35 hester på den når eg kjøpte den. Tror båten er bygd i 1998?? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Anbefaler at du bruker Bruktmarked.no til å selge båten din siden reklame og salg er forbudt på forumet. Lenke til kommentar
mongstad Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Anbefaler at du bruker Bruktmarked.no til å selge båten din siden reklame og salg er forbudt på forumet. 7820181[/snapback] he he. sorry men eg e helt fersk i dette forumet ser du, men takk for sa fra om det.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei og velkommen til forumet Henning Som überGoliath skriver er retningslinje #9 mot salgsannonser, og det er vanlig at slike tråder blir stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg