johhoe Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Pcen min vil ikke starte, jeg har nettopp gjort rein CPU og strømforsyning.. når jeg setter i kontakta og slår på bryteren.. går vifta på cpuen rundt noen ganger..(ca 5-6 runder) og samme gjør vifta i strømforsyning.. men lampa på hovedkortet lyser! men selve pcen vil ikke starte og jeg vet ikke hva som er feil.. da dette skjedde så sto pcen min på og jeg gjorde ikke noe uvanlig på pcen.. bare musikk og slikt, så plutselig skrudde pcen seg av.. og det var ingen mulighet for å skru den på igjen! har prøvd å koble ut alle ledninger og styr både usb utganger og kablene som går ifra strømforsyninga og til forskjellige komponenter, etc hovedkort, power o.l! Endret 29. januar 2007 av johhoe Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det kan være flere ting som er galt her.. Men prøv å feil søke litt.. Prøv å bytte ut PSU, hk, ol ting.. Se hva som fungerer og ikke fungerer.. kjenner flere personer som har hatt samme problemet og da har det ofte ligget i HK eller PSU.. Men feilsøk litt, så finner du nok feilen Lenke til kommentar
MilkY Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 tipper på at det hk.... har hatt samme problemet selv!! sendte det inn til det stedet jeg bestillte det fra og de fant feil på hk'et..... Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Men er bedre å feilsøke selv å finne feilen, enn å sende inn og få det i retur.. Lenke til kommentar
MilkY Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Men er bedre å feilsøke selv å finne feilen, enn å sende inn og få det i retur.. 7820167[/snapback] joa.... men jeg fant ut at det var hk'et mitt som var dødt SELV før jeg sendte det inn!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå