Gå til innhold

tilbake melding lønner seg


Anbefalte innlegg

...9 november i år, så skrev jeg en ris og kritikk email til 3dfxcool, og hva jeg syntes om siden deres. Det er ofte jeg sjekker ut mange web-shopper i norge før jeg går til anskaffelse av data utstyr. Jeg syntes lenge at 3dfxcool har hatt utrolig mye av ustyr.

 

Jeg bestemmte meg for å ta en tur til dem, og se hva de hadde, vel jeg endte opp med at jeg bladde meg frem og tilbake i lange tider, scrolle høyre-venstre opp-ned for å finne det jeg skulle ha, til slutt endte jeg med at jeg heller gikk til en utenlads webshop og fikk alt av informasjon og mer til fra dem.

 

Så jeg bestemte meg får å skrive en email til 3dfxcool om hva jeg syntes. For meg, så er det viktig å få frem poenget i en email og holde en sakelig tone, det har ikke noe hennsikt å begynne å banne, det blir så usakelig pluss at det ikke har noe med hvor godt eller dårlig en butikk gjør jobben sinn.

 

Da jeg fikk svar tilbake om den email`en jeg hadde skrevet så var 3dfxcool såpass fornøyd, at de valgte å gi meg en kjøler som "takk for en seriøs feedback" Først så trodde jeg at dette var noe tull, jeg svarte i email`en om hvilken kjøler jeg kunne tenke meg, etter ett par dager så fikk jeg kjøler pluss Artic Silver II.

 

Og til alle dere som skriver til firmaer og webshoper og hvor dårlige sider de har, er det Komplett, Microplex, 3dfxcool eller psdata, dere burde holde en seriøs tone, hold derre til saken, kanskje dere er like heldige som meg?

 

Jeg kommer selvsagt til å handle hos 3dfxcool. Jeg er en fattig student og dette var en kjmpe oppløfning for meg, siden jeg ikke har "råd" til å kjøpe en kjøler til 3-4-5-600kroner...

 

BTW: 3dfxcool har ikke noe med denne emailen på gjøre, jeg ønsker bare å si at det lønner seg å være sakelig uansett hvem man hendvenner seg til :smile:

 

Frankey

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Vil bare seie meg enig i at det lønner seg å holde ein saklig tone når ein snakker med noen.Enten det er firma eller andre via e-post eller muntlig tale..

 

Eg har opplevd veldig god service hos uliek webshop leverandørar når eg har formulert meg sakelig..

 

Ein liten digresjon(uten om emnet kommentar):

Ser ein del tendensar hos ein del av personane som bruker hardware.no forumet(a) uten å nevne namn.

 

 

Skriver til personar som er uenige med dei sjølv at dei er idiotar etc fordi ein ikkje er av same(ikkje meint som hets mot Samar) oppfatning.

 

Eg synest at når ein diskuterer skal "gå til angrep" på saka/argumentasjonen og ikkje personen/ane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...