johna Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Ey,, Trenger hjelp med battlefield 1942,, Spillet starter ikke. Blingser rett tilbake i desktop etter sekunder. Har snappet opp at man skal forandre en setting i en fil i spillet for at det skal starte? stemmer det? Hvilken, hva og hvor? :smile: Lenke til kommentar
Cool Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Har du prøvd de nyeste driverne? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hey, dette er Hz relatert.. Plenty av måter å fikse det på, beste er å sette på allow_all freq eller noe til 1! Husker ikke helt hvor man fant den fila, men det står en zillon andre steder på forumet, + på text fila til 1942 patchen. (som du har??!) I teorien kan du sikkert også sette skjermen din til 60 hz, skru av all refresh rate fix og bli blind i løpet av 15 minutter. :smile: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 I teorien kan du sikkert også sette skjermen din til 60 hz, skru av all refresh rate fix og bli blind i løpet av 15 minutter. :smile: jeg har 60hz og er ikke blind før etter mange timer jeg Lenke til kommentar
johna Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 hehe,, ja,, Ser at patch 1.2 er kommet,, american står det?? Vel,,kanskje den løser buggen... Lenke til kommentar
letmein Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 -gå til -> BattleField1942SettingsVideoDefault.con -sett -> renderer.allowAllRefreshRates til 1 Lenke til kommentar
bratti Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hvilket program benyttes til å åpne den VideoDefault.con fila ? Lenke til kommentar
bratti Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Ok, men når jeg åpner denne filen VideoDefault.con står kun dette i den: rem * TEMP * renderer.setFullScreen 1 renderer.fieldOfView 1 renderer.globalLodRadius 1 renderer.globalLodRadiusScaleFactor 5 console.showStats 0 Altså ikke noe renderer.allowAllRefreshRates, skal jeg legge til denne slik renderer.allowAllRefreshRates 1 da eller ? Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Ja det skal du. Slik skal det se ut....... rem * TEMP * renderer.setFullScreen 1 renderer.fieldOfView 1 renderer.globalLodRadius 1 renderer.globalLodRadiusScaleFactor 5 console.showStats 0 renderer.allowAllRefreshRates 1 Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Husk at 1.2-patchen endrer filstrukturen i BF1942-katalogen. Dvs at man nå må gå til Modsbf1942Settings-katalogen for å få tilgang til VideoDefault.con. Og en melding til alle som "cheater" med View Distance'n, og som har installert 1.2-patchen: Denne vil nullstilles for hver gang man starter et nytt spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå