Gå til innhold

Får ikke overført til ekstern harddisk

Anbefalte innlegg

Når jeg skal overføre filer som er større enn den ledige plassen på c: til og fra den eksterne harddisken fungerer det ikke. Det må være en cache mappe i c: som lagrer filene midlertidig ellernoe... Hvis jeg har ei fil på 4Gb som jeg skal ha over fra pc'en til den eksterne harddisken, og jeg bare har 2,5Gb ledig på c: da går det ikke. Må isåfall være ei fil på under 2,5Gb da. Finnes det en måte og fikse på dette? Evt flytte denne "cache" mappa? Har minst 10Gb ledig på D:

Takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil nesten tro at det å ha 2.5gb ledig på system disken er ganske dumt. Mener at systemet blir tregt osv også.. Så ville nesten bare prøvd å fri gjøre c for ting du ikke trenger. Bare at du sletter osv i stede..

Jeg vet ikke noe om dette med en "cache" folder i windows, utenom internett temp jeg men :)

Du finner nok bra info via google.no eller noe. Eller håpe på noe bra svar fra folket :)

Lenke til kommentar

Jeg har 12 Gb på stasjon c: men har brukt opp det meste. Da må jeg isåfall slette de programmene jeg trenger og det er litt dumt :(

Er det samme med Nero når man skal brenne ut en DVD film. Bare at her vet jeg at det går an å endre slik at cache mappen legger seg på D:

Lenke til kommentar
Hvis jeg har ei fil på 4Gb som jeg skal ha over fra pc'en til den eksterne harddisken, og jeg bare har 2,5Gb ledig på c: da går det ikke.

Takk ;)

7819862[/snapback]

Filer overføres byte for byte, uavhenging av ledig plass på kildedisk og minnestørrelser. Tror den eksterne disken din er formatert i Fat32, og du trenger NTFS for filer over 4 GiB.

Lenke til kommentar
Filer overføres byte for byte, uavhenging av ledig plass på kildedisk og minnestørrelser. Tror den eksterne disken din er formatert i Fat32, og du trenger NTFS for filer over 4 GiB.

7822345[/snapback]

Ja det gjør det. Men da jeg hadde over 6GB ledig på pcen gikk det fint å overføre, men fikk ikke overført en ISO fil på 8GB. Så det er en flaskehals der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...