9nja Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hei, jeg ble i går en stolt eier av en Nokia E50 Metal Black. Merker at jeg blir litt småforelsket i selve telefonen og Symbian S60. Men, jeg får faen ikke internett til å fungere! Har OneCall Faktura abbonement, som igjen kjører under NetCom. Jeg har lastet ned OneCall WAP/MMS innstillinger, og jeg har fått NetCom profiler for Internett. Men når jeg prøver å gå inn får jeg feilmeldingen: Pakkedata: Pakkedata-tilkobling ikke tilgjengelig. Noen som kan hjelpe meg? Edit: Burde også si at det har vært innstalert Telenor innstillinger før jeg fikk den. Endret 28. januar 2007 av 9nja Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/706883-nokia-e50-pakkedata-tilkobling-ikke-tilgjengelig/
flaskevann Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Jeg har samme problem... Har Nokia 5500, og får "Packet data: Authorisation failed." Prøvde Chess sin automatiske innstilling, NetCom sin automatiske innstilling, Nokia.no sin automatiske innstilling. Til-og-med manuell innstilling har jeg forsøkt. Samme feilmelding. Hverken MMS, WAP eller internett vil koble opp med GPRS. Jeg finner ingen (PAP/CHAP) autentiseringsvalg noen sted på telefonen. På min forrige telefon, Siemens M65, er PAP påslått i GPRS-innstillingene - og der funker GPRS flott. OPPDATERING: Oppgraderte software, uten at det løste noe som helst. Testet med annet sim-kort og det fungerte. Testet så mitt eget sim-kort i den gamle telefonen, og nå vil ikke GPRS fungere der heller. Konklusjonen må være at sim-kortet er blitt skadet, eller at mitt abonnement er tullet til. Skal ringe kundeservice i morgen, for å få snakket med en tekniker. Ugh! Endret 30. januar 2007 av dizzyan Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/706883-nokia-e50-pakkedata-tilkobling-ikke-tilgjengelig/#findComment-7821301
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå