Gå til innhold

Nokia E50: Pakkedata-tilkobling ikke tilgjengelig.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ble i går en stolt eier av en Nokia E50 Metal Black. Merker at jeg blir litt småforelsket i selve telefonen og Symbian S60.

Men, jeg får faen ikke internett til å fungere! Har OneCall Faktura abbonement, som igjen kjører under NetCom. Jeg har lastet ned OneCall WAP/MMS innstillinger, og jeg har fått NetCom profiler for Internett. Men når jeg prøver å gå inn får jeg feilmeldingen:

Pakkedata:

Pakkedata-tilkobling ikke tilgjengelig.

Noen som kan hjelpe meg?

Edit: Burde også si at det har vært innstalert Telenor innstillinger før jeg fikk den.

Endret av 9nja
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problem...

Har Nokia 5500, og får "Packet data: Authorisation failed."

Prøvde Chess sin automatiske innstilling, NetCom sin automatiske innstilling, Nokia.no sin automatiske innstilling. Til-og-med manuell innstilling har jeg forsøkt.

Samme feilmelding. Hverken MMS, WAP eller internett vil koble opp med GPRS.

Jeg finner ingen (PAP/CHAP) autentiseringsvalg noen sted på telefonen. På min forrige telefon, Siemens M65, er PAP påslått i GPRS-innstillingene - og der funker GPRS flott.

OPPDATERING:

Oppgraderte software, uten at det løste noe som helst.

Testet med annet sim-kort og det fungerte. Testet så mitt eget sim-kort i den gamle telefonen, og nå vil ikke GPRS fungere der heller. Konklusjonen må være at sim-kortet er blitt skadet, eller at mitt abonnement er tullet til. Skal ringe kundeservice i morgen, for å få snakket med en tekniker. Ugh!

Endret av dizzyan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...