-==Nvidia==- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Jeg logger meg inn på wow. Og etter noen sekunders spille tid så blir jeg disconnected(dette skjer ikke altid). Når jeg ikke har wow oppe så funker internett helt fint. Noen ganger kobler nettverket seg ut. Når jeg prøver å reparere nettverkskoblingen så kommer det opp at det ikke går an å tømme "ARP hutrigbuffer" Jeg leste rundt på forumet og fant ut at det var mulig å skrive arp -d i command, men det hjalp ikke. Håper på noen som kan hjelpe Endret 15. februar 2007 av -==Nvidia==- Lenke til kommentar
andhou Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) bruker du windows zero config greiene eller programvaren for som fulgte med nettverkskortet? Endret 29. januar 2007 av andhou Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 bruker du windows zero config greiene eller programvaren for som fulgte med nettverkskortet? 7822292[/snapback] Det fulgte ikke programvare med nettverkskortet. Så jeg bruker windows. Har forresten linksys WMP54g kort Lenke til kommentar
andhou Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Samme kort som meg vil jeg tro. Hadde og et lignende problem, lagg da det ble mye å sende/motta på en gang (feks når man hopper forran noen og begynner å skyte på cs) Dette går derimot helt fint når jeg bruker programvaren som fulgte med kortet, også kjent som "Linksys Wireless Network Monitor v4.5" Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Hvor får man tak i dette programmet? Det ligger ikke på cden som følgte med, og sidene til linkys er det umulig å finne fram noe som helst. Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Samme kort som meg vil jeg tro. Hadde og et lignende problem, lagg da det ble mye å sende/motta på en gang (feks når man hopper forran noen og begynner å skyte på cs) Dette går derimot helt fint når jeg bruker programvaren som fulgte med kortet, også kjent som "Linksys Wireless Network Monitor v4.5" 7859909[/snapback] Noen som vet hvor man får tak i dette programet? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 er det dette kortet ? http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c...FVisitorWrapper Om så last ned driver se under : More Information og driver, om du har xp.. Driver Date: 11/17/2005 Driver Release Version: 1.0.3.0 Driver File Size: 6.1 MB Driver Operating System: Windows 2000,Windows 98,Windows ME,Windows XP <Download driver> unzip så får du mappe: Linksys Driver>WMP54Gv4.1_20051117>Utility der finner du det du er ute etter: WMP54Gv4 kjør setup fila. Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 er det dette kortet ? http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c...FVisitorWrapper Om så last ned driver se under : More Information og driver, om du har xp.. Driver Date: 11/17/2005 Driver Release Version: 1.0.3.0 Driver File Size: 6.1 MB Driver Operating System: Windows 2000,Windows 98,Windows ME,Windows XP <Download driver> unzip så får du mappe: Linksys Driver>WMP54Gv4.1_20051117>Utility der finner du det du er ute etter: WMP54Gv4 kjør setup fila. 7954602[/snapback] Ok takker. Får sjekke dette på mandag da jeg skal til hybelen igjen. Lenke til kommentar
andhou Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er dette programmet jeg bruker i hvertfall Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Installerte programet nettopp. Men skal ikke det kunne kjøres? for når jeg trykker på ikonet så skjer det ingenting. Jeg har reinstallert det flere ganger.. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Rekner med du installert slik jeg beskrev, men avinstaller og kjør setup fila som legger inn driver ogdet hele og se om det blir bedre da Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Når jeg installerte det slik som du beskrev så går det ikke an i gå inn på programet, men visst jeg sletter alle drivere og tar ut nettverkskortet å installerer det skikkelig så funker programet, men da finner det ikke nettverket. Endret 19. februar 2007 av -==Nvidia==- Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Lekte meg litt med Ping spikes greiene og services.msc.. Så nå funker det Spørst hvor lenge det holder. Har jo altid vert litt av og på.. Endret 19. februar 2007 av -==Nvidia==- Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Lekte meg litt med Ping spikes greiene og services.msc.. Så nå funker det Spørst hvor lenge det holder. Har jo altid vert litt av og på.. 7979010[/snapback] Det tok ikke lenge før det ikke fungerte igjen Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har du prøvd å stoppe "Wireless Zero Configuration" i services.msc? Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Har du prøvd å stoppe "Wireless Zero Configuration" i services.msc? 7981168[/snapback] Ja jeg har stoppet serices.msc og da funket det en stund, men akkurat nå sliter jeg med å få signal.. Skjønner ingenting av dette nettverket. Lenke til kommentar
andhou Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Og moralen er: Ikke kjøp Linksys nettverkskort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå