Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

trådløs nett detter ut under spilling

Anbefalte innlegg

Jeg logger meg inn på wow. Og etter noen sekunders spille tid så blir jeg disconnected(dette skjer ikke altid). Når jeg ikke har wow oppe så funker internett helt fint. Noen ganger kobler nettverket seg ut.

Når jeg prøver å reparere nettverkskoblingen så kommer det opp at det ikke går an å tømme "ARP hutrigbuffer" Jeg leste rundt på forumet og fant ut at det var mulig å skrive arp -d i command, men det hjalp ikke.

Håper på noen som kan hjelpe :roll:

Endret av -==Nvidia==-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme kort som meg vil jeg tro. Hadde og et lignende problem, lagg da det ble mye å sende/motta på en gang (feks når man hopper forran noen og begynner å skyte på cs) Dette går derimot helt fint når jeg bruker programvaren som fulgte med kortet, også kjent som "Linksys Wireless Network Monitor v4.5"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Samme kort som meg vil jeg tro. Hadde og et lignende problem, lagg da det ble mye å sende/motta på en gang (feks når man hopper forran noen og begynner å skyte på cs) Dette går derimot helt fint når jeg bruker programvaren som fulgte med kortet, også kjent som "Linksys Wireless Network Monitor v4.5"

7859909[/snapback]

Noen som vet hvor man får tak i dette programet?

Lenke til kommentar

er det dette kortet ? http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c...FVisitorWrapper

Om så last ned driver se under : More Information og driver, om du har xp..

Driver Date: 11/17/2005

Driver Release Version: 1.0.3.0

Driver File Size: 6.1 MB

Driver Operating System: Windows 2000,Windows 98,Windows ME,Windows XP

<Download driver> unzip så får du mappe: Linksys Driver>WMP54Gv4.1_20051117>Utility der finner du det du er ute etter: WMP54Gv4 kjør setup fila.

Lenke til kommentar
er det dette kortet ?  http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c...FVisitorWrapper

Om så last ned driver se under : More Information og driver, om du har xp..

Driver Date:  11/17/2005

Driver Release Version:  1.0.3.0

Driver File Size:  6.1 MB

Driver Operating System:  Windows 2000,Windows 98,Windows ME,Windows XP

<Download driver> unzip så får du mappe: Linksys Driver>WMP54Gv4.1_20051117>Utility der finner du det du er ute etter: WMP54Gv4 kjør setup fila.

7954602[/snapback]

Ok takker. Får sjekke dette på mandag da jeg skal til hybelen igjen.

Lenke til kommentar

Når jeg installerte det slik som du beskrev så går det ikke an i gå inn på programet, men visst jeg sletter alle drivere og tar ut nettverkskortet å installerer det skikkelig så funker programet, men da finner det ikke nettverket.

Endret av -==Nvidia==-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...