robiwan Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvor kjøper du Xbox'en og til hvilken pris. Skal kjøpe meg en ganske snart, må bare få lønn først... Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Vil slenge inn en stemme for Psychonauts. Uendelig morsomt. Ikke laget for 360, men du glemmer det fort og blir fengslet av det fantastiske gameplayet. Jeg hadde en hurtig link til MS sin side hvor de listet opp gamle spill som de hadde gjort 360 kompatible, og jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg var inne hver dag for å sjekke om den var patchet. Endelig i desember ble den 360 klompatibel og fy flate så gøy det er. Les anmeldelsen her. http://gamer.no/search.php?sa=1&sp=1&stringQuery=psychonaut Løp og kjøp. (Eller bestill fra platekompaniet) Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) kameo er veldig bra vis du liker plattform sjangeren. Spillet ser kjempebra ut, gameplayet er veldig bra, men noen av de monstrene du blir til har sugent kontroll (ja vannmonsteret, jeg ser på deg) Men det er et veldig bra spill, mye morro jeg har hatt med det :!: Endret 30. januar 2007 av Gitaroo Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Hvor kjøper du Xbox'en og til hvilken pris. Skal kjøpe meg en ganske snart, må bare få lønn først... 7832420[/snapback] Kjøpte den på Lefdal til 2800 tror jeg, premium. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Trenger bare Gears, har sju spill selv, ingen kan måle seg med gears. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Har Gears of war og Dead Rising. Venter på mer penger. Lenke til kommentar
kraftern Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 har ikke spilt så mange spill.. men av dem jeg har spilt anbefaler jeg saints row. liker du gta liker du også dette;) har også hørt mye bra om gears of war! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå