ulrikft Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er det noen som tror det er mulighet for å kjøpe Vista hos Expert, Elkjøp e.l. på tirsdag? Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 det ville jeg ikke vært så sikker på, men det er alltid en mulighet Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 En del vil bli direktesendt til butikkene, hvertfall når det gjelder Expert, men om de skal ha det til 30. burde de ha bestilt noen i tillegg i _god_ tid. De første pc'ene kommer hvertfall på tirsdag (med Vista). Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Som unix/mac-bruker har jeg faktisk aldri kjøpt windows, men jeg må nesten driste meg til det nå.. får man studentrabatt på slikt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Som unix/mac-bruker har jeg faktisk aldri kjøpt windows, men jeg må nesten driste meg til det nå.. får man studentrabatt på slikt? 7819509[/snapback] Det kommer egen studentversjon av dette. (tror det er kun Home Premium) Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Er det noen som tror det er mulighet for å kjøpe Vista hos Expert, Elkjøp e.l. på tirsdag? 7819461[/snapback] De har Vista f.eks. hos www.netshoposlo.no Lenke til kommentar
martbo Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det kommer egen studentversjon av dette. (tror det er kun Home Premium) 7819527[/snapback] Jeg får business og ultimate gratis via skolen. UiO Det burde være mulig å få tak i det hos datakjeden eller digital impuls i Oslo Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Det kommer egen studentversjon av dette. (tror det er kun Home Premium) 7819527[/snapback] Jeg får business og ultimate gratis via skolen. UiO Det burde være mulig å få tak i det hos datakjeden eller digital impuls i Oslo 7834451[/snapback] Via UiO? Er dette noe spesielt for de på ifi? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det er ifi ja, men nå går dette litt OT, send meg en PM om flere lurer på noe som har med det å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå