Gjest John Freddy Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Heisann, jeg er 21 år gammel gutt. Jeg er frisk og rask, svømmer mye og trener for å gå ned i vekt. Men i den siste tiden har jeg oppdaget noe ved meg selv som jeg synes er litt urovekkende. Dette gjelder da kjønnsorganet mitt. Jeg har oppdaget at jeg har småe rosa kviser eller jeg er ikke sikker på om det er kviser i det hele tatt. Og jeg er litt småfortvilt siden jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Noen som har hatt noe liknende og kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er disse "kvisene" nede på skaftet? Rett oppforbi testiklene? Isåfall skal det være normalt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hvor har du fått de her kvisene? Det er nok talgkjertler(?) som er helt normalt å få. Klumper nede på skaftet som nevnt. Leif strikes Endret 28. januar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Gjest John Freddy Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 De er lokalisert litt på selve skaftet og litt i roten av selve skaftet på øversiden. De har farge rosa. Jeg har hatt dem ganske lenge nå, men jeg har selv konkludert med at dette ikke kan være kviser siden de ikke gjør vondt som kviser gjør. Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Dette er helt normalt har jeg lest en eller annen plass.. Ingen bekymring Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Dette er helt normalt har jeg lest en eller annen plass.. Ingen bekymring 7822541[/snapback] Men når forsvinner de da ? Virker som det kommer flere av dem, eller jeg vet ikke. Jeg er litt fortvilt ja. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) De forsvinner aldri. [FEIL] Edit: Talgkjertler er noe som alle gutter kan få på penis i puberteten. Dette er det ikke noe å gjøre med, men de vil forsvinne av seg selv etter en tid. De er ikke farlige og ingen kjønnssykdom. Alle har talgkjertler, men noen har flere enn andre. Man har ofte flere av dem når man er i puberteten. Det blir ofte mindre av dem etter hvert, men det er ellers ikke noe du kan gjøre for å få dem bort. Endret 29. januar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvis du bekymrer deg mye for det, så kan du gå til en helsestasjon for ungdom dersom det er en i nærheten av deg (der er det gratis), eller ta en tur til legen. Da får du et svar du kan være sikker på Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Dette er talgkjertler, og er noe alle har, men i varierende grad. Dette skyldes hovedsaklig forskjellig testosteron-nivå og dette er også årsaken til at man ofte er mest plaget i ungdomstiden hvor nivået er høyt. Dersom de ikke er betente eller gjør vondt gjør du best i å la de være i fred. Barbering og lite milde såper kan gjøre at de blir irriterte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå