Pepsi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Noen som har kjennskap til Phone Warehouse? Har en rød K750i på hånd som er kjøpt derfra....er litt skeptisk til hva jeg får, men prisen var okei. Men, det vil vel bli problem å få norsk meny på en sånn telefon... Noen erfaringer? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Telefonen får du nok lagt inn norsk språk på. Det er såvidt jeg vet en vanlig k750, bare med et mye styggere deksel. Carphone warehouse (jeg antar det er det du mener) er en ganske stor kjede, så de vil nok være til å stole på Endret 28. januar 2007 av mckvakk Lenke til kommentar
zand Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Eller så er det The Phone House (www.phonehouse.se) han tenker på. Endret 28. januar 2007 av zand Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Da kan jeg kanskje driste meg til å hente den på posten....i håp om at jeg får en telefon som kan brukes i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå