NissanSkyline Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Når jeg ser annonser med disse bilene er det som regel stasjonsvogn med grønt skilt. men på noen er det 2.2 l og noen V8 på 4.2. er det de som surrer med annonsene mellon s og rs eller er det bare at du får den i forskjellige motorutgaver? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er bare at du får den med forskjellig motor utgave..... Det at det er grønnt skilt betyr bare at det er varebil med 2 seter. Lenke til kommentar
NissanSkyline Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Er bare at du får den med forskjellig motor utgave..... Det at det er grønnt skilt betyr bare at det er varebil med 2 seter. 7819376[/snapback] Jeg vet selvfølgelig at grønt skilt er varebil. var bare for å forklare bilen lizzm men takker for svar Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Gå for 2.2turbo 7819539[/snapback] Kan bekrefte at den går no inni H**vete Den ultimate vinterbilen! Lenke til kommentar
NissanSkyline Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Gå for 2.2turbo 7819539[/snapback] Kan bekrefte at den går no inni H**vete Den ultimate vinterbilen! 7819625[/snapback] Men du får den med V8 for nesten samme prisen... det er jo mye grommere det.. Lenke til kommentar
NissanSkyline Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=91...14&pos=1&tot=11 V8 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=69...14&pos=3&tot=11 2.2 ser seff at 2.2 er en bedre holdt bil men likavel... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ofte blir 2.2TQ kjøpt av entusiaster, mens 4.2 blir kjøpt av power-freaks... 4.2L er billigere pga den er vanskelig å selge pga forbruk. Dessuten tror jeg det har blitt tatt inn flere 4.2 enn 2.2. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 4.2ene skal visstnok ha litt problemer har jeg hørt. Vet ikke, men mener å ha hørt. Forøvrig veier vel motoren litt mer, mao dårlige vektfordeling, og 2.2ene er jo kjent som meget trimmevennlige. Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Ja, 4,2 literne har alvorlige problemer på sine eldre dager. Bare å sjekke et hvilket som helst Audi-forum. S4 er uansett dyr i drift. Fra en annonse på Finn: Det er en meget pen og vedlikeholdt bil, det er skiftet reg reim ved 200.000 km, nye fjærer og støtdempere foran og bak, vannpumpe og strammehjul, radiator, bremseklosser/skiver/kalypter er byttet på alle hjul, nye dekk + felger vinter 16", nye dekk sommer 17", EU godkjent september 2006. Det er Audi Bose anlegg med 11 høytalere i bilen. Det er byttet mye foringer og slitedeler i forstillingen. Dersom det er ønskelig kan kvittering forelegges. En annen annonse: byttet mye siste to år- 2005: senkesett, bremser foran og bak, bærearm foran, kulelager- 2006: hydraulikkpumpe, varmeapparatregister, coil, tenningsmodul. En til: Kattene er deffekte, og noen lys i div brytere, men det er vel bare å bytte pære:p Ny håndbrekkwire, driv reim, oljeskift, filterskift, tennplugger, en tennstav, coiler, luftfilter. regreim , vannpumpe, strammer byttet for ca 25000km, spjeldmotor på klimaanlegget, en motor på noe vanngreier, xenon-match pærer, turbotrykkmåler. Redstuff og Greenstuff klosser. tja.. tror dette er allt. har ikke hatt noe trøbbel med bilen, bare når coilene gikk. fjusker litt, får nye på onsdagen. Det er ikke akkurat Opel/Ford-delepriser på Audi. Lykke til! Endret 29. januar 2007 av Dovrebanen Lenke til kommentar
otis Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg ser egentlig ikke problemet med disse bilene, alt som dovrebanen refererer til er jo slitedeler... Spjeldmotor på klimaanlegget er vel kanskje ikke like mye slite del som bremseklosser da.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Skal du ha grombil så må du regne med å måtte vedlikeholde den, dette pga flere grunner. Først og fremst å holde den i stand for å sikre en driftsikker og pålitelig bil, og i neste rekke kommer det med vedlikehold for å opprettholde et lavt verditap på bilen og unngå motorhavari og slike ting (oljeskift ofte og andre inspeksjoner for å se at ting er som det skal). Ingen tvil om at det er råe biler, quattro er helt sykt. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg ser etter noe slikt selv, men har vel kanskje bestemt meg for hakket nyere, en S6 av gamletypen (da 100 skiftet navn til A6), 1995-7 er det vel. Men kommer jeg over en strøken S4 så hadde jeg ikke trengt mye betenkningstid.. Jeg hadde helt klart gått for en 2,2 T med rekkefemmeren fremfor en 4,2 V8. Mye morsomme motor synes nå jeg, og har hørt fra "mange" at det er en mye mer driftssikker variant (og mye lavere forbruk). Jeg har prøvd begge deler, og for all del, begge er supre biler, men for meg faller det på den mest "fornuftige", om man kan si det om en slik bil. Men så var det å sette i gang møllen med å selge bilen man har først da.. For et ork! (Noen som er interessert i en 99 TT..?) Klart at en S-serie vil koste litt mer å eie enn biler flest, men jeg har absolutt ingen problemer med å anbefale den! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Klart at en S-serie vil koste litt mer å eie enn biler flest, men jeg har absolutt ingen problemer med å anbefale den! 7825624[/snapback] Koster mer men gir så uendelig mye mer også SKAL ha S-bil en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå