.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) I forbindelse med USA-turneen i mars, kommer TOOL til å gjøre opptak av showene til en kommende CD- og/eller DVD-utgivelse. Det er Blabbermouth som melder dette, som sier at Launch Radio Networks har gjort et intervju med Danny Carey. I artikkelen står det at Tool-trommisen ønsker å samle de beste opptakene fra USA-turneen og pakke det i en kvalitetsliveutgivelse. Er ikke så glad i når band gir ut live albumer, men ja takk til live dvd Endret 28. januar 2007 av Alper Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Live-dvd med Tool hadde vært sinnsykt. Selv om Salival funker fett nok Som CD altså. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Live plater er alltid "best"! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg vil ha, jeg vil ha, jeg vil ha! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja takk til live DVD Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det hadde vært rått med en live-cd. Jeg foretrekker det fremfor dvd, av den enkle grunn at jeg spiller mer cd enn dvd. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Begge deler hadde jo funka. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Noen som vet no mer om det kommer no live-dvd snart? Hadde vært knall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Samle det beste til ein DVD, er det så lurt? Uansett så er dette snop eg ikkje kan takke nei til. Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Dette blir perfekt. Ingenting er som å se Tool-klassikere utføres på konsert. Det eneste du går glipp av når du sitter i stua i stedet for å stå sammen med sortkledde, øldrikkende fans er trøkket du får fra bassgitaren rett i brystkassa. En fantastisk følelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå