Arne Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg ELSKER taco i wraps Det krydderet kunne jeg gått på do og ronka med! 7891764[/snapback] Det trur eg ville svidd ganske mykje... Men, frå spøk til halvor! Eg trur lammesteik (rull?) med persille (inni) og saus og poteter til er noko av det betre eg har smakt. Til har ein brokkoli og gulrøter. Lenke til kommentar
zorrro Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Alt mamma lager er utsøkt Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kjøttkaker i brun saus med surkål, poteter, tyttebærsyltetøy og gulrøtter. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Lettstekt biff med tilbehør. Biffen skal blø når du tygger i den, da er den perfekt. Lenke til kommentar
zorrro Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg ELSKER taco i wraps Det krydderet kunne jeg gått på do og ronka med! 7891764[/snapback] Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 har jeg ennå ikke spist. I min uvitenhet vil jeg tro at svaret ligger et sted i biffen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 En god biff er uslåelig. Med en god fløtesaus og potetskiver eller potetbåter stekt i ovnen med olje og salt. Det er konge! Skal man ha et måltid man har råd til ha oftere er taco og lasagne kongene her i byen. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Det er en mulighet for at hjemmelageten til en jeg kjenner, kan toppe Big One'en, men veldig usikker... 7900227[/snapback] når kjøpe pizza blir det store syns jeg syns på deg edit: for å legge til mitt mest utsøkte måltid, det var enang jeg var på bighorn restauranten, jeg bestilte den største biffen og spiste den:) thats it...den var himmelsk, medium minus eier! den skal blø når du presser på den. skolebarn,skrivefeil Endret 19. februar 2007 av mr-Steen Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 En god biff er uslåelig. Med en god fløtesaus og potetskiver eller potetbåter stekt i ovnen med olje og salt. Det er konge! 7978420[/snapback] What he said Muttern sin hjemmelagde pizza ligger rimelig høyt oppe på lista også da Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Marinert og grillet indrefilet av hest med potetsalat er vel by far det beste jeg har spist! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Planksteak på den mest fancy restauranten vi fant i Krakow. Fy faen, det knulla i munn, rett og slett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå