Gå til innhold

Det mest utsøkt måltid?

zorrro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det var en deilig deilg deilig kremet krepsehalesuppe til forret,

en nyyyydelig biff som smeltet på tungen til hovedrett, med deilig deilig skikkelig bearnaise og nydelig braserte grønnsaker og bakt potet.

Til dessert er det selvfølgelig bare èn ting som teller; lunken Cremè Brullè med varme bringebær og lettpisket krem.

Det kan virkelig ikke bli bedre. :D

Ok....nå ble jeg sulten. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Enig, taco er herlig :)

Og det er så sosialt, i og med at alle skålene står på bordet.

"kan du sende osten?"

"hooi, sausen over hit"

"ta det siste skjellet, du"

Taco er det beste jeg vet <3 :love:

Lefse (den store typen), tacokjøtt (masse tacokjøtt!), ost (jarlsberg så klart), løk (hva var vel livet uten løk)

Lenke til kommentar
Det krydderet kunne jeg gått på do og ronka med!

7891764[/snapback]

Gjør det, gjør det, gjennomfør det! :w00t:

7893727[/snapback]

"Og hva feiler det Dem, da?... Vondt i urinrøret ja - det er helt greit at folk på din alder vil eksperimentere, men for ditt eget beste vil jeg heller anbefale glidekrem, ikke tacokrydder."

Lenke til kommentar

Det er så utrolig vanskelig å si. Jeg har vært på mange, mange restauranter, og spist mange så kalt "utsøkte" måltider, men har aldri følt en så stor lengsel som etter Big One Pepperoni og Kongen av Queens på tv-en. Visst jeg skal ha noe som smaker superdigg, så blir det det! Ingen krabber og blåskjell her i gården! :)

Lenke til kommentar

Pappa lagde en gang en kjempegod kalkunstek. Tror det er noe av det beste jeg har smakt, med salat, potetmos og kantarellsaus til. Det er den saftigste kalkunen jeg har smakt forresten, pleier bare å få noe som ikke er så saftig når det gjelder kalkun :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...