zorrro Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hva er det mest utsøkte måltid dere vet om? Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Og med mest utsøkt mener du? Lenke til kommentar
zorrro Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Det beste du noengang har spist Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det var en deilig deilg deilig kremet krepsehalesuppe til forret, en nyyyydelig biff som smeltet på tungen til hovedrett, med deilig deilig skikkelig bearnaise og nydelig braserte grønnsaker og bakt potet. Til dessert er det selvfølgelig bare èn ting som teller; lunken Cremè Brullè med varme bringebær og lettpisket krem. Det kan virkelig ikke bli bedre. Ok....nå ble jeg sulten. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg ELSKER taco i wraps Det krydderet kunne jeg gått på do og ronka med! Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Enig, taco er herlig Og det er så sosialt, i og med at alle skålene står på bordet. "kan du sende osten?" "hooi, sausen over hit" "ta det siste skjellet, du" Taco er det beste jeg vet <3 Lefse (den store typen), tacokjøtt (masse tacokjøtt!), ost (jarlsberg så klart), løk (hva var vel livet uten løk) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det krydderet kunne jeg gått på do og ronka med! 7891764[/snapback] Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det krydderet kunne jeg gått på do og ronka med! 7891764[/snapback] Gjør det, gjør det, gjennomfør det! 7893727[/snapback] "Og hva feiler det Dem, da?... Vondt i urinrøret ja - det er helt greit at folk på din alder vil eksperimentere, men for ditt eget beste vil jeg heller anbefale glidekrem, ikke tacokrydder." Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er så utrolig vanskelig å si. Jeg har vært på mange, mange restauranter, og spist mange så kalt "utsøkte" måltider, men har aldri følt en så stor lengsel som etter Big One Pepperoni og Kongen av Queens på tv-en. Visst jeg skal ha noe som smaker superdigg, så blir det det! Ingen krabber og blåskjell her i gården! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 En stor bodens nummer 1. Pizza fra hjembyen min. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg lagde en gang en pizza som var veldig god. Den er det mest usøkte måltid. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er en mulighet for at hjemmelageten til en jeg kjenner, kan toppe Big One'en, men veldig usikker... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Høres sikkert litt merklig ut. Men det som får meg til å gå helt bananas er østpølser rullet i bacon og hoffs opphøgde poteter. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Den deilige biffen jeg fikk servert på restaurant nede ved bryggen i København er noe av det bedre jeg har spist. Ellers fungerer taco helt flott. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Sushi og champagne, trukket ut over flere timer. Lenke til kommentar
Letium Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Pappa lagde en gang en kjempegod kalkunstek. Tror det er noe av det beste jeg har smakt, med salat, potetmos og kantarellsaus til. Det er den saftigste kalkunen jeg har smakt forresten, pleier bare å få noe som ikke er så saftig når det gjelder kalkun Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 det beste er maten hjemme når man kommer hjem etter å ha levd på pasta i lange tider Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Big mac!! Jeg elsker big mac! "Den perfekte sanwich!!" Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det mest utsøkte måltidet må være Big Mac, pommes frites & Cola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå