jallamamba Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hver gang jeg starter opp så flipper skjermen helt ut. Noen ganger er all skrift for langt til høyre, andre ganger får jeg vertikale fargestriper over halve skjermen og andre ganger er det bare flimmer over hele skjermen! Får alltid opp de første BIOS-meldingene, men f.eks. win-xp logoen ser jeg veldig sjelden under oppstart. Fungerer feilfritt fra velkommenskjermen og videre inn i xp. Har Samsung SyncMaster 710T (x2) Er det HK som er skadet? Dette har vært slik siden jeg satte i nytt HK, CPU og RAM *edit Jeg bytta skjerm så fungerte det helt fint. Så da er nok den ene skjermen litt sliten(?) Ganske greit å se alt som skjer under boot fant jeg ut Endret 23. mars 2007 av jallamamba Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Brukte web-kamera og tok opp mens jeg bootet, lettere å forstå hvordan det ser ut da tror jeg Klikk her for å se film av dette problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå