Ceramic Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 En kan lage brukbare hjemmesider i mange programmer. For en nybegynner som ikke er interessert i å lære seg html er Microsoft Publisher greit. Der kan du bruke veiviseren og så modifisere det meste etterpå. Husk at for oss som bare vil ha en hjemmeside med noenlunde kult design er koding og alt som ligger bak heeeelt uinteressant. På hjemmesiden min har jeg brukt Publisher, og Cuteftp for opplasting. Og jeg er fullstendig klar over at den laster tregt :smile: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 09:49, skrev SnowDOG_:Siden er forsatt like ræva! bildene funker ikke. Skal lage min egen side snart og håper eg ikke dritter meg ut med en støgg side Siden er bedre nå, og det er hans første hjemme side så ikke vær så eplekjekk a Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 En annen ting som MÅ endres med siden er at når jeg trykker på noe i menyen så forsvinner hele menyen pluss overskriften. Dette bør bli igjen mens den nye siden lastas på den resterende plassen. Ellers så blir jo kode utrolig lang med det progammet du bruker, vil ta ekstra tid for modembrukere... Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Hvordan skal jeg fikse sida?? Har du en side jeg kan se på?? Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Som nevnt tidligere i tråden er det beste å lære seg HTML en gang for alle og å skrive hele koden selv i Notepadnotisblokk(kommer ann på om du har Norsk eller Engelsk Windows) Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg lurer på om hva slags programmer du bruker til å lage web-side med hvis du lager web-side. Lenke til kommentar
smula Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg har en hjemmeside: http://www.smula.net Der skal jeg legge ut noen tutorials snart. Hva du burde ha, og ikke ha på siden din og slikt. Kanskje komme innom i løpet av julen, så kan jeg hjelpe deg? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Hey mister! Jeg har en side du må se!!! Der har du ALT du trenger å vite. Lenke til kommentar
serok Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 html stinker...... har selv brukt frontpage er kjempefornøyd med det..... _________________ http://www.breksvoll.com [ Denne Melding var redigert av: serok på 2002-12-11 22:00 ] Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 hmm.. skaff deg dreamweaver sier nå jeg! (nei, jeg skal ikke si noe imot retningslinjene, KJØP det, det er nok verdt det!!) :smile: Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Hvor mye koster dreamweaver?? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hør her. Begynn med notepad. Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 er ikke html sinnsykt vanskelig å lære seg a?? Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg trenger litt hjelp med hjemmesida mi. Kan du (hvis du vet noe om hjemmeside laging) sende meg en e-post til [email protected] ?? Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg skal kanskje kjøpe domene navn. vet du hvor det er billig å kjøpe det?? Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Kan noen gi sine meninger om denne hjemmesiden?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå