Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, brukte Ord i mine første spede forsøk også, ein del år tilbake.

Koden din var overraskande strukturert og relativt ryddig oppbygd, men eg er likevel einig med forrigemann i at Word ikkje er eit program til denslags. Word legg inn veldig mykje rart i koden som er unødvendig.

Dessutan funka ikkje bileta, grunnen til det kan vere at du ikkje har lasta dei opp til servaren ( i følge koden skal dei ligge i mappa 'index-filer')

Men ellers såg det ok ut.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-01 00:06, skrev cyclo:

Quote:

Den 2002-11-30 22:20, skrev Ola PeK:

Word legg inn veldig mykje rart i koden som er

Det samme gjør Frontpage som ble anbefalt av noen her.

Veit at Frontpage gjer det ja, men 1st Page 2000 er vel ikkje det same som Frontpage 2000. Har aldri vore borti 1st Page, men det kan vel ikkje vere så mykje verre enn FP? Brukar tilogmed Tidy.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-01 00:29, skrev Ola PeK:

Veit at Frontpage gjer det ja, men 1st Page 2000 er vel ikkje det same som Frontpage 2000. Har aldri vore borti 1st Page, men det kan vel ikkje vere så mykje verre enn FP? Brukar tilogmed Tidy.

Grrr. Sånn går det når man skummleser ja :wink: Beklager. Jeg anbefaler 1stpage 2000 på det varmeste.

Brukte den tidligere selv. Det er et veldig bra gratisalternativ til Homesite.

Lenke til kommentar

Quote:

Jimmy Pop skrev (2002-12-02 19:09):

Lær deg html og bruk notepad.

Ikke bruk sånne farger!

Drit i notepad! Bruk GNU Emacs http://www.gnu.org/software/emacs/emacs.html

Dette er en genial teksteditor som er gratis og har i tillegg fargekoding av de forskjellige tagene. Har intelligent innrykk, og støtte for Java, C, C++ og andre programmeringsspråk når det gjelder fargekoding og innrykk!Det er sinnsykt viktig med innrykk for oversiktelig kode!

I tillegg er Emacs portert til de fleste operativsystemer.

Lenke til kommentar

Du skriver:

"Som de fleste vet så er det IKKE lov å brenne ting til folk for penger."

Det er feil. Så lenge du ikke piratkopierer ting er det lov å brenne ting og ta penger for det.

F. eks. Lag et program selv og ta 100 000 kr pr kopi :wink:

Eller. Du kan f. eks lage backup av min office cd for meg. (Jeg har lov å ta backup) og ta betalt for jobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...