Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Uvanlig mannlig hårvekst?

Gjest Gjest_Eskil_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Eskil_*

Jeg har det siste året opplevd at jeg har begynt å få mørke, stive hår på overarmene. De er kanskje 2-3.5 cm lange, og i mine øyne veldig lett å legge merke til. De står tettest i hulen over biceps, men jeg ser at det vokser hår et godt stykke lenger både oppover og nedover. På det tetteste er de kanskje 3-4mm i fra hverandre. Det jeg lurer på er om det er noen andre som også har det slik? Jeg har begynt å tenkte og bekymre meg enormt over dette, og er livredd for at folk skal oppdage det. I tillegg har jeg aldri sett at andre har det sånn.

Har prøvd å vokse de vekk, men får problemer med inngrodde hår når de kommer tilbake :(

Jeg er 21 år og mann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Eskil_*
skjønner ikke problemet... :hmm:

er ikke farlig med hår på armene.

7818834[/snapback]

Farlig nei, men ikke spesielt pent, særlig ikke på overarmene. Tror heller ikke det er spesielt vanlig?!

Lenke til kommentar

7818834[/snapback]

Farlig nei, men ikke spesielt pent, særlig ikke på overarmene. Tror heller ikke det er spesielt vanlig?!

7819218[/snapback]

Det er vanlig med hårvekst over hele kroppen. Om du føler at det er fryktelig ubehagelig så får du ta kontakt med et skjønnhetsstudio som kan fjerne hårene, enten med voks eller mer permanent med laser.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Eskil_*

7818834[/snapback]

7819218[/snapback]

Det er vanlig med hårvekst over hele kroppen. Om du føler at det er fryktelig ubehagelig så får du ta kontakt med et skjønnhetsstudio som kan fjerne hårene, enten med voks eller mer permanent med laser.

7819247[/snapback]

Hvis dere ser her så skjønner dere kanskje bedre? Eller er jeg helt forskrudd? :)

temp001wo7.jpg

Lenke til kommentar
Gjest GuestMan2007CoolYeah!:D
Hvis dere ser her så skjønner dere kanskje bedre? Eller er jeg helt forskrudd? :)

http://img403.imageshack.us/img403/8290/temp001wo7.jpg

7819634[/snapback]

Det der kjenner jeg flere som har. :yes: Meg selv inkludert. Og jeg er mye yngre en deg, så at du er 21 og har det er nok ikke akkurat en sensasjon.

Hvis det plager deg er det bare å barbere/vokse det bort? :p

Lenke til kommentar

7819634[/snapback]

Det der kjenner jeg flere som har. :yes: Meg selv inkludert. Og jeg er mye yngre en deg, så at du er 21 og har det er nok ikke akkurat en sensasjon.

7819869[/snapback]

Hmm, merkelig at jeg aldri har sett det på folk da. Får prøve å snu tankegangen min...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Eskil_*

7819634[/snapback]

7819869[/snapback]

Hmm, merkelig at jeg aldri har sett det på folk da. Får prøve å snu tankegangen min...

7822127[/snapback]

Og den over var altså skrevet av meg.

Lenke til kommentar
Gjest GuestGuest
har noen få sånne lange hår jeg også, på overarmene. vet om flere kamerater som har det. dama liker og nappe dem av en eller annen grunn..

7822397[/snapback]

forskjell på noen få og noen for hver 5. mm da! :p

Lenke til kommentar
De hårene er bare starten på noe mer.

Selv sitter jeg her med 2-3 cm lange hår over hele kroppen, nesten da. Ikke at jeg føler meg noe sexy med det da :/

Men så lenge en ikke er mer hårete enn denne karen, så går det vel greit for oss eller :p

7828046[/snapback]

Sånn vil jeg se ut :D Da trenger jeg ihvertfall ikke klær mer :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Eskil_*

takk for svar - spesielt hyggelig å høre fra en jente :D

så merkelig at jeg aldri har sett noen med sånne tykke, lange mørke hår på overarmene før, kanskje jeg ikke har lagt merke til det? :)

kjedelig at samfunnet i dag er så kroppsfiksert, lett å få dårlig selvbilde :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...