Andreas-J Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Tittelen beskriver vel kanskje en del. Vi har to maskiner her i huset, den ene bruker jeg og den andre bruker bror min. Finnes det er program som gjør at jeg kan overvåke hva han laster ned? Hva trafikken han bruker går til, og eventuelt sette grense på hvor mye han får bruke av linja eller bare avslutte nedlastingen? Hadde vært fint om han ikke hadde funnet ut at det kjører et program i bakgrunn, og ikke ser at jeg overvåker han. Vet om NetLimiter, men trenger andre forslag. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Tittelen beskriver vel kanskje en del. Vi har to maskiner her i huset, den ene bruker jeg og den andre bruker bror min. Finnes det er program som gjør at jeg kan overvåke hva han laster ned? Hva trafikken han bruker går til, og eventuelt sette grense på hvor mye han får bruke av linja eller bare avslutte nedlastingen? Hadde vært fint om han ikke hadde funnet ut at det kjører et program i bakgrunn, og ikke ser at jeg overvåker han. Vet om NetLimiter, men trenger andre forslag. 7818589[/snapback] Ikke min sak kanskje. Men jeg ville heller anbefale at du tok deg en prat med broren din, om nettbruk og tillitt. Litt drøyt å spionere på broren sin slik syns jeg, som en annen purk... Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Nå skal det være sagt at jeg er 18, og han er 13 eller noe sånt. Nei, har ikke tenkt til å spionere på han. Men er greit å få en oversikt. Det er også min pc han sitter på, så er greit å vite hva han drar ned på den. Forresten, det nytter ikke snakke med han. Han er vant til å være enebarn inntil jeg flyttet hit for noen år siden, så du kan kanskje tenke deg til resten selv.. <-- det var ikke tema Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) gå til download.com og last dette: http://www.download.com/What-Are-You-Doing...ml?tag=pdp_prod har ikke prøvd det men laster det as we speak så skl gi en tilbakemelding Etter hva jeg fårstår så må du instalere et "client prog" på den dataen du vil overvåke..(det er jo forstårlig) Men leste litt i denne"read me filen" og detta ser ut som et jævlig kult prog! Man kan B.L.A lukke/starte programmer, sende lyd/stemme, sende text; bla en tøff mld hvor det står:Adminidtrator følger med deg! eller noe lignende. du kan recorde film og bilder fra deres skjerm. du kan slå av all funksjon for mus og tastatur for vedkommende. slå av, reboote, logge av osv. detta her kan man ha det mye gøy med!! Endret 6. november 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 gå til download.com og last dette: http://www.download.com/What-Are-You-Doing...ml?tag=pdp_prod har ikke prøvd det men laster det as we speak så skl gi en tilbakemelding Etter hva jeg fårstår så må du instalere et "client prog" på den dataen du vil overvåke..(det er jo forstårlig) Men leste litt i denne"read me filen" og detta ser ut som et jævlig kult prog! Man kan B.L.A lukke/starte programmer, sende lyd/stemme, sende text; bla en tøff mld hvor det står:Adminidtrator følger med deg! eller noe lignende. du kan recorde film og bilder fra deres skjerm. du kan slå av all funksjon for mus og tastatur for vedkommende. slå av, reboote, logge av osv. detta her kan man ha det mye gøy med!! Jævla synd at jeg har Vista, fordi ellers skulle jeg lekt meg godt med stebroren min over nettverket Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 kan funke for vista da... prøv Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Må jeg innstallere det på begge dataene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå