Mattlakk Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hei, har ikke verdens beste lyd osv osv, men sjekk ut filmene av bandet mitt og kom med tilbakemeldinger Er spilt inn på Ukm Elverum Renderize - Combat Renderize - Let it Go Og til slutt en julesang Renderize - Christmas is here Endret 1. februar 2007 av crawford Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei du! Har du lest retningslinjene for denne kategorien? Hvis du endrer emnetittelen, slipper jeg å gjøre det. I tillegg er det best å gi hver enkelt låt sin egen tråd. Mvh cun Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ikke dårlig... Litt dårlig kvalitet dog, men det var veldig bra ettersom dere er så unge, og har laget sangen selv. Kom dere videre? Mitt band har faktisk også lage en egenkomponert sang, skal opptre på UKM nå på søndag. Det blir tatt opp på video, og lagt ut på nettet. Kan legge ut en link etter hvert... Stå på! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Elverum er drittUKM, Vet dere hva? De har ikke jury, det er loddtrekkning, hva er DET for no a? Gikk ikke videre pga loddtrekkning:P Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg vil gjerne at du skriver inn sjanger istedenfor "Nystartet band" i emnetittelen. Forumet har spesifikke retningslinjer Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Elverum er drittUKM, Vet dere hva? De har ikke jury, det er loddtrekkning, hva er DET for no a? Gikk ikke videre pga loddtrekkning:P 7836249[/snapback] Hahahaha! Loddtrekning? Jeg synest litt synd på dere ass! Her inne har vi nøye utvalgte dommere med hver sine spesialiter, som musikk, sceneopptreden, mote, osv. Loddtrekning... Jaja, greit nok det Jeg kom videre i fjor med en trommesolo, kom dog ikke videre fra Bergen Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 ikke dårlig loddtrekning er det dummeste jeg har hørt tbh der jeg kommer fra ville dere ha kommet vidre... savner llitt mer sceneshow da Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 dårlig sceneshow det må jeg si ass. men helt grei låt selv om den virket litt tom. men melodien og måten låta gikk på var ganske bra. digger introen Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ikke dårlig altså, eneste jeg har noe å si på er at de riffene, eller akkordene, kanskj er litt vel mye brukt? Men, det er kanskje bare meg! stå på! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hmm, punk? Eneste som ga meg asosiasjoner til punk var hvordan vokalisten spilte ds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå