b-real Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 http://forum.hardware.no/ Quote: Can't open file: 'sessions.MYD'. (errno: 145)Error doing DB query in get_userid_from_session() Hvis dere oppgradere og har stengt av forumet så har dere glemt frames-versionen. Hvis ikke så har dere problemer :wink: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Antar at jeg ikke er den eneste som sliter med masse rare errorer fra forumet nå. Noen ganger feil ved tilkobling til databasen, andre ganger Delete failed in new_session()Can't open file: 'sessions.MYD'. (errno: 145), hva nå enn det betyr. Noen som driver å roter med visse innstillinger de ikke burde? :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 hmm, tilstedet Amund? enten så har jeg plutselig fått 100k virus på maskinen min eller så er det ett eller annet alvorlig galt med forumet nå... får fult av "siden kan ikke vises" og mange blanke meldinger... edit: var vist ikke bare meg som sliter med forumet nei... :wink: får di samme feilene som han over meg. [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-11-30 19:39 ] Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Samme problemene hos meg også. Har sendt mail fra outlook til både SirHartge og Amund. Hadde forresten en annen melding som sa: "Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/forum/www/auth.php on line 101 Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/forum/www/auth.php on line 101 An Error Occured -------------------------------------------------------------------------------- phpBB was unable to connect to the database. Please check $dbhost, $dbuser, and $dbpasswd in config.php.Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)" Siden jeg greier å svare, så ser det bra ut nå. Håper bare det varer. :smile: Sveinl. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 En annen ting er at det ikke registrert en eneste post mellom kl. 1733 og 1913 (ifølge /latestus.php )synes det lukter litt muffins av det.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 19:43, skrev Goebbels:En annen ting er at det ikke registrert en eneste post mellom kl. 1733 og 1913 (ifølge /latestus.php )synes det lukter litt muffins av det.. Hmm, rart....mener jeg så de meldingene der like før ting begynte å skjære seg. Jaja, de vet nok at noe er gale, de trenger ikke oss å fortelle dem det :smile: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Skummle greier :sad: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 19:50, skrev Eskil87:Skummle greier :sad: Ja ikke sant? Vi forumoholikere trenger dette nettstedet for å overleve Fra spøk til alvor... Forumet er jeg innpå hver dag, helt siden 2001. Lærer ofte noe nytt her, og hvis noe skulle skje med dette nettstedet så blir jeg den første til å drikke gravøl. Hmmm... litt deppa stoff dette, men i slike stunder skjønner jeg hvor avhengig jeg er av forumet. Får rett og slett KRAMPE når det ikke virker Sveinl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå