tsebu Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Har ingen problemer på Win98, men på Win2000 så avsluttes spillet når det driver å laster inn brettet. Noen som har forslag til hvordan man unngår disse problemene? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Uninstall hvis ikke det går så er det NT tingen.. =S Jeg kjørte Max Payne finfint i 2000 og Medal of honor også Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 har ingenting med det å gjøre.. er bare at win2k ikke har den nyeste direct x driveren... last ned den nyeste driveren, å det vil fungere fint :smile: (sannsynligvis) :wink: Lenke til kommentar
Moonknight Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Det er fordi du har piratversjonen og de cracka *.exe filene er ikke kompatible med W2k Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 ooohhh!! piratkopi... admin! admin! - kom å se !! det er en fyr som har gjort noe ULOVLIG!!! Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 11:23, skrev Moonknight:Det er fordi du har piratversjonen og de cracka *.exe filene er ikke kompatible med W2k Har for ALL del ingenting med problemet å gjøre. Jeg har begge spilla ulovlig (skyt meg) og får kjørt begge i Win2k. Så hvis du ikke har sakligere innpspill å komme med, så hold kjeft! Til problemet: Prøv å laste ned en no-cd crack f.eks. Dette er ikke ulovlig engang. Url tør jeg ikke legge ut for mod. kommer sikkert til å titte nøye på denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå