hw-bugs Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ja,tittelen sier jo nesten alt. Jeg startet maskinen akkurat når skrivebordet viser seg etter 3 sekunder forsvinner bildet. Etter 5 sekunder hører jeg lyd fra harddisken som den mister farten eler noe...også maskinen starter på nytt igjen og det samme greia hele tija... Hva kan jeg gjøre med det? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Privat Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Høres ut til at den er def. kan jo være greit å kjøre en test på den. Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Høres ut til at den er def. kan jo være greit å kjøre en test på den. 7818033[/snapback] Har defragmentert og feilsøkt....hvilke test tenkte du på? Lenke til kommentar
Privat Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Test verktøy fra produsenten. Lenke til kommentar
nilsjohanole Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kan det være PSUn som kneler? Har du grafikkort som drar mye strøm? Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Kan det være PSUn som kneler?Har du grafikkort som drar mye strøm? 7825317[/snapback] Har 8800gtx...dradr den mye?hehe Har feilsøkt skjerm det samme. Den funker noenj ganger noen ganger ikke Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Nå har jeg blitt sikkelig lei av det problemet! Har formatert disken og alt funka og plutselig idag starter pc'en så begynner det igjen!! Det er folk her som har bygd pc'er mange ganger,kanskje dere vet hva det er?? Jeg er nesten sikkert på at det hard disken,fordi den gir rare lyder og til slutt slår den seg av (HARD DISKEN) I så fall må jeg bytte den,men det tar jo vvvedlig langt tid.... Kan noen hjelpe? på forhånd evig takknemlig! Endret 11. februar 2007 av hw-bugs Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har klart å komme inn gjennom sikkermodus, kanskje jeg kunne kjøre noen tester? Til Privat. Du sa jo noe om test,men hvordan kjører jeg den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå