jojo123 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Artikkel Det nye systemet vil inkludere en ordning der forskjellige typer reklame, inkludert korte videoklipp, blir vist før filmen brukerne har lagt ut. Dette er noe av det mest irriterende jeg vet om. Tror det blir lite YouTube på meg hvis dette skjer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 teit konsept ja. liker youtube som det er nå. (bedre enn hvis det der skjer hvertfall ) Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Liker det ikke. Men hva tror du YouTube lever på pr. i dag? Søksmål? Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Beklager dobbelposting! Belønningssystemet fungerer slik at jo fler som ser videoen - og derved også reklamen - jo mer penger får brukeren som har lagt ut videoen. Hvorfor ikke? Noen kan tjene grovt på dette! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Det er greit med reklame på sida. Men hvis jeg må se en reklamefilm før hver film jeg skal se blir jeg irritert. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hvis det bare varer i 3-4 sekunder som de sier så overlever nok de fleste. Irriterende ja, men de vil jo tjene penger siden de blir saksøkt for hver video som blir lagt opp... Hmm, leste på en eller annen nyhetsside av filmene skulle vare 3-4 sec... Stod ikke der. Endret 28. januar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 da blir det jo som msnradioen som jeg av prinsipp har boikottet nå, der må du se en reklamesnutt før du høre på radioen der Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Artikkel Det nye systemet vil inkludere en ordning der forskjellige typer reklame, inkludert korte videoklipp, blir vist før filmen brukerne har lagt ut. Dette er noe av det mest irriterende jeg vet om. Tror det blir lite YouTube på meg hvis dette skjer. 7817898[/snapback] Dette vil kun gjelde videoer som folk har lagt ut som de har rettighetene til. Vi kan fortsatt se standup-komikere, The Late Late Show-snutter og japanere som spiller gitar, men slik jeg forstår det vil folk som videoblogger ha muligheten til å tjene penger ved å ha reklame før klippene. Sannsynligvis vil dette bli valgfritt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 brukerene tjener litt penger, og YouTube tjener litt i overskudd? Eller er det for at fler folk skal legge tu videoer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå