Gå til innhold

Sliter litt med motivasjoen i Oblivion

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte Oblivion til xbox360 på Elkjøp i går. Syntes spillet var dritbra i starten, og virket veldig lovende.

Jeg kom meg ut av det slottet på starten, og dro opp og fant han munken oppe i fjellene. Nå skulle jeg dra til en eller annen by og finne han tronarvingen.

Her begynte problemene. Jeg kom fram til den byen som har blitt knust av noe fæle greier, og her begynte spillet og bli sinnsykt kjedelig. Jeg har vært inne i byen og snakket med han tronarvingen, men han nekter og komme før det ikke er noen fiender i nærheten. dvs jeg må inn i den Oblivion gaten. Her inne er miljøet jævlig kjedelig, og det kryr av sånne små gnomer som skyter ildkuler, har prøvd og gå inn i det tårnet, men der møter jeg bare et svært monster som knuser meg blankt.

Dette ble litt mye info, men det jeg lurer på er, hva skal jeg gjøre for at spillet skal bli spennede igjen? Tar det lang tid fra du kommer inn i det tårnet, til du finner de folka som er fanget der?

Foreløpig har jeg veldig blandede følelser angående spillet...det er i hverfall ikke noe 10/10 spill som gamer ga det...enda

7817732[/snapback]

Du trenger ikke å slåss! Kan bare løpe forbi han karen du sliter med. Gleder seg til Two Worlds kommer i mars. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg EN DEL timer med oblivion bak meg og har stor kost meg med spillet fra start til slutt..

men jeg må se meg enig i at det er dårlig "replayability" i oblivion.

det er vel derfor jeg ser så fram til expansion som kommer.

jeg har til dags dato ikke en expansion,

det er fordi jeg heller vil vente til noe skikkelig kommer..

men nå er det vel kjapt i gang med shivering isles så snart jeg har muligheten.

har en liten følelse av at det kan bli verdt og starte opp igjen når det endelig er noe nytt som skjer :D

men men.. ellers så er jeg stor fornøyd med spillet og får heller hjelpe madammen spille ;)

Lenke til kommentar
Jeg også sliter med motivasjonen til Oblivion. Bare vent til du blir bitt av en vampyr og må finne ingredienser som er ganske vanskelige å få tak i , ettersom at man blir til slutt jaget av soldater i byene, kan ikke kjøpe fra merchants, etc.. Jeg er helt knekt... :(

Edit: Og ja, man tåler ikke lys.

7820620[/snapback]

Er ikke vanskelig å skaffe seg Heal poison spell og heal disease?

Lenke til kommentar
Jeg også sliter med motivasjonen til Oblivion. Bare vent til du blir bitt av en vampyr og må finne ingredienser som er ganske vanskelige å få tak i , ettersom at man blir til slutt jaget av soldater i byene, kan ikke kjøpe fra merchants, etc.. Jeg er helt knekt... :(

Edit: Og ja, man tåler ikke lys.

7820620[/snapback]

Er ikke vanskelig å skaffe seg Heal poison spell og heal disease?

7823578[/snapback]

Han mener vel heller at det er noen ingredienser som kan være vanskelig å få tak i for å kurére Vampirism(hvem gidder vel det, vampyr er jo det feteste :thumbup: )

Last ned addon "Deepscorn Hollow" og du kan reise dit og kurére deg uten noe stress hvis du ikke takler livet som vampyr.

Anbefaler også på det sterkeste å ta Dark Brotherhood questene først, mange morsomme quests der ;) jeg har spilt i snart 30t og har ikke vært i en eneste oblivion gate..

Lenke til kommentar

Istedet for å starte ny tråd tenkte jeg bare kunne spørre et spørsmål angående Oblivion...

Jeg har join Thives Guild, og driver å får meg 50 fenced gold, hvis dere skjønner. Saken er at jeg har tjent over 700 gull, men for det kommer det at jeg har bare 0 fanced gold. Er det bug eller er det noe jeg har glemt å gjøre?

Lenke til kommentar
Istedet for å starte ny tråd tenkte jeg bare kunne spørre et spørsmål angående Oblivion...

Jeg har join Thives Guild, og driver å får meg 50 fenced gold, hvis dere skjønner. Saken er at jeg har tjent over 700 gull, men for det kommer det at jeg har bare 0 fanced gold. Er det bug eller er det noe jeg har glemt å gjøre?

7832453[/snapback]

du må være sikker på at de gjenstandene du vil selge er merket med rødt..

sånn at du virkelig har stjelt dem,

og ikke bare plukket opp ting i fra gata..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...