Gå til innhold

Funker Opera på wii greit?


hodesleng

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det å surfe med opera på  wii`n? Funker de fleste nettsider greit?

7817703[/snapback]

 

Funker det å surfe på Wiien?

 

Sammenlignet med en nettleser på en PC: Nei

Som et artig leketøy når man har tid til å vente: Ja :p

 

Men for all del, dette kan jo endre seg når fullversjonen slippes i mars en gang.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Hadde det bare kommet et tastatur til Wii så hadde jeg vært fornøyd og Wii opera hadde vært en grei avløser til en PC browser. Men det innebygde tastaturet gjør det litt vanskelig å skrive lengre tekster.

 

Men kommer tid kommer det nok sikkert et tastatur til Wii. Kom jo et til NGC så ser ikke noen grun til at det ikke skal komme et til Wiien.

Lenke til kommentar

Skarpheten ble såpass dårlig at jeg MÅTEE zoome svært langt inn, for å kunne lese skrift.. :(

 

Nettet er ivhertfall ikke laget for 640*xxx eller lavere! Synes ikke noe om det ivhertfall... ingen hurtigtast for å scrolle, eller gå tilbake/frem om jeg ikke husker feil heller. (har bare giddet å bruke det en gang)

 

Det som faktisk funket bra var pekeren. :)

Lenke til kommentar

Regner med at ferdigversjonen blir bedre. Ang rammene; tipper på at grunnen til at det er sorte rammer er fordi tv'er opperer med noe som heter overscan, dvs at bildet egentlig er større enn skjermen, fordi man ikke vet hvor mye overscan de forskjellige tv'ene har, og for å være sikker på at hele nettsiden er i skjermen (dumt om en link o.l havner utenfor) så har de den sorte rammen, men de kunne ha latt oss zoome med overscan da i det minste.

 

Regner med at navigering og adressebar og sånnt kommer etterhvert, og jeg håper på tabs også.

Lenke til kommentar
Regner med at ferdigversjonen blir bedre. Ang rammene; tipper på at grunnen til at det er sorte rammer er fordi tv'er opperer med noe som heter overscan, dvs at bildet egentlig er større enn skjermen, fordi man ikke vet hvor mye overscan de forskjellige tv'ene har, og for å være sikker på at hele nettsiden er i skjermen (dumt om en link o.l havner utenfor) så har de den sorte rammen, men de kunne ha latt oss zoome med overscan da i det minste.

 

Regner med at navigering og adressebar og sånnt kommer etterhvert, og jeg håper på tabs også.

7825171[/snapback]

 

Kunne hatt en opsjon hvor man klikka på CRT skjerm eller flatskjerm da? Får håpe de legger inn det i den ferdig versjonen.

 

De kunne også fjerna de store ikonene i bunnen og heller gjort de slik at de kom fram når man tok pekeren ned dit eller noe.

Lenke til kommentar
Jeg har ingen problemer med en TV på litt under 30" (tror jeg). Enten så overdriver du eller så har du den verste TVen i verdenshistorien.

7833945[/snapback]

 

Har en spiltter ny plasma, så tror ikke den er verst i verdenshistorien. For et utsagn forresten. Verst i verdenshistorien. Det skal vel litt til?

 

Det er mulig du sitter 30cm unna tv'en din da. Jeg sitter 4 meter unna min og må zoome masse får å lese tekst.

Lenke til kommentar
Jeg har ingen problemer med en TV på litt under 30" (tror jeg). Enten så overdriver du eller så har du den verste TVen i verdenshistorien.

7833945[/snapback]

Kan hende han har de værste øynene i verdenshistorien og? :roll:

7834118[/snapback]

 

For noen barnslige utsagn. Må le. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...