kremt Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Vi har en Draytek 2600Ge router som har en lei tendens til å restarte både titt og ofte, som oftest når en maskin skrues på. Dette medfører da en 2 minutters ventepause før maskinen igjen er på nett, og det vil vi ikke ha. Derfor tenkte jeg å oppgradere firmware på den, og lastet ned nyeste versjon, 2.5.9 fra denne siden: http://www.draytek.no/downloads/downloads_2600ge.asp Sammen med Router upgrade tools så skulle jeg da forsøke å oppgradere, men etter jeg satte i gang så kom det opp at filnavnet var feil? Hva gjør jeg galt? Dette er versjonen jeg har nå, og som skaper trøbbel: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Model : Vigor2600Ge annex BFirmware Version : 2.5.6.1_RC2_T Build Date/Time : Fri Dec 2 16:48:16.69 2005 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det er .exe filer som du må kjøre før du kan innstallere. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Det er .exe filer som du må kjøre før du kan innstallere. 7818031[/snapback] Jeg vet hvordan jeg oppgraderer. Jeg har den Router upgrade programmet og åpnet det og la inn oppgraderingsfilen, men det kom opp at det var feil fil. Skal jeg da laste ned en annen av de filene der? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Sammen med Router upgrade tools så skulle jeg da forsøke å oppgradere, men etter jeg satte i gang så kom det opp at filnavnet var feil?Hva gjør jeg galt? Hva er fullt filnavn? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 v26en_3_259.all Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Du bør vel ha en fil som slutter med T (Telenor). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå