kaaasen Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Har bestilt dette kortet fra komplett.no, men så sjekka jeg på hjemmesiden dems: http://www.msi.com.tw/program/products/mai...6&MODEL=MS-6704 Og da så jeg at det sto: • Supports Socket 478 for Intel® Pentium 4 processor • Supports up 3.06G/533MHz and higher speed Jeg skal ha en P4 2.4GHz, vil det si at jeg ikke får brukt den på kortet? Håper på svar fort, så jeg eventuelt får avbestilt kortet :/ Mvh Kim André Lenke til kommentar
notarget Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Du kan ta det med ro.. den støtter prossesoren din. :smile: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Ja, det var det jeg fant ut også. Bare stuket litt rundt, også fant jeg det ut :smile: Lenke til kommentar
drbass Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Seff støtter den de mindre nw p4 prosessorene også. Det vil bare si at den også støtter p4 fra 3,06ghz og høyere (med hyper treading). Har selv dette chipsettet og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå