rbuljo Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 er ikke opengl støttet i windows vista? jeg får ikke spillt counter strike bla på laptopen, går bare i software mode. er en mobility radeon 9700, og windows vista ultimate. driver hentet fra ati.. prøvd flere drivere fra guru3d, men jeg får dette ikke til å virke.. blir gal.. noen som vet? pc`en går snart ut vinduet... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 ATi har ingen OpenGL drivere for Vista ennå dessverre. Dette skal visnok være klart når Vista blir lansert til onsdag. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 er ikke opengl støttet i windows vista? jeg får ikke spillt counter strike bla på 7817488[/snapback] Nei, ATi mangler OpenGL i Vista-driveren. Regner med at den er klar til lanseringen til ukenj. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 aha. takk for svar.. trodde det var denne laptopen som bare hadde enda en feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå