Gå til innhold

Razer Copperhead spørsmål

Anbefalte innlegg

Et bittelite spørsmål angående Razer Copperhead. Det er slik at den kan vippes ørlite grann til venstre ikkesant? Slik at den virker littegrann ustødig om dere skjønner hva jeg mener.

Håper det ikke bare er min som er slik.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg forstår hva du mener, er jeg enig i det du mener. Dette da min mus også kan vippes littegrann mot venstre, men forøvrig også mot høyre...

7817559[/snapback]

Ok. Nja, helt sikker på at den også kan vippes litt til høyre? Det føles sikkert bare slik siden den vippes til venstre, for så å gå tilbake mot høyre til startposisjonen...om du skjønner hva jeg mener.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Min Diamondback kan vippes til høyre og venstre hvis den står på et hardt underlag. Sikket et par av de som mener den ikke kan vippes som har en myk musematte de prøver på?

Det som skjer er at du vipper hele musen, og den stopper i kanten av bunnen. Hvis du ser under, så legger du merke til at teflonbitene ikke ligger helt ut i kanten. Det at det er en avstand mellom teflonbitene og kanten kombinert med formen på musen gjør at du kan vippe den litt til siden. Det er ikke unormalt.

Lenke til kommentar
Min Diamondback kan vippes til høyre og venstre hvis den står på et hardt underlag. Sikket et par av de som mener den ikke kan vippes som har en myk musematte de prøver på?

Riktig, der traff du nok spikeren på hodet Bluum. På hardt underlag kan det føles ut som musen er litt ustødig, og kan vippes litt til venstre, slik som på min Icemat musematte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...