KaBZ Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Er det noen som vet om en side der jeg kan skrive inn søknader om at jeg vil være beta tester til et spill?? Jeg vet at en slik side finnest men jeg har ikke klart å finne den enda. Kan noen hjelpe meg?? _________________ [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-01 14:38 ] Lenke til kommentar
John Doe Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Her er en link til et spill du kanskje kan beta teste: http://www.eve-online.com Kort fortalt er et online spill ala Planetarion men med grafikk (såvidt jeg vet). Kanskje ikke spill typen du er ute etter men det kan bli stort nå som PA desverre ikke er online lenger :sad: John Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 hva skjer om jeg signer opp til beta testing av det spillet, får spillet, men ikke gidder å skrive flere side med engelske rapporter tilbake? eller at jeg finner ut at det ikke er min type spill og vil avslutte testingen, hva gjør jeg da? Jan Erik Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hmm, Planetarion høres fett ut.. Hva slags betaling er det? Er det slik som Anarchy Online? Eller er det slikat man kjøper det i butikken å spiller det gratis via internett? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 20:28, skrev Jannis-15:hva skjer om jeg signer opp til beta testing av det spillet, får spillet, men ikke gidder å skrive flere side med engelske rapporter tilbake?eller at jeg finner ut at det ikke er min type spill og vil avslutte testingen, hva gjør jeg da?Jan Erik Ingen tvinger deg til å skrive lange rapporter, har aldri hatt behov for det selv. Men om du opplever noe du er sikker på er en bug, rapporter det, ta med maskin specs og hvor du var i spillet (så nøyaktig som mulig) samt en måte å gjenskape bug´en slik at utviklerene kan se det med egne øyne. screenshots er også en dyd/nødvendighet. Bare skriv ned maskin specs i en TXT fil og kopier alt når du skal sende en rapport. Sender du som E-mail, bruk f.eks. en Star.no konto og legg inn maskin specs som signatur så lenge du tester det. Når det gjelder spill jeg har betatestet, har jeg bare gjort dette noen måneder: Neocron AC2 EVE Online Entropia IGI 2 SWG Neocron - var med fra Beta 4. Distribusjon og markedsføring av spillet er et annet kapittel. CDV har gjort en så dårlig jobb at det nesten virker som de ønsker å drepe spillet. Jeg rapporterte diverse bugs og problemer, første spill jeg betatestet. EVE Online - har nylig kommet ny versjon som jeg skal prøve ut i helgen. Entropia - har kommet ny versjon siden sist og jeg ser frem til å teste den. IGI 2 - Vel. Hehe.. I E-mailen jeg fikk i går sto det at det har gått over 1 år siden jeg registrerte meg for å betateste det.. LOL Det virker veldig solid til beta å være, så solid at det er moro å teste det. SWG - Har ikke kommet inn ennå og stresser heller ikke med det. Blir det bra så blir det bra. Med Son / Verant i spissen blir det neppe for dårlig. Generelt er jeg mest interessert i å teste MMORPG´s da jeg ser en stor fremtid i slike spill og vil være med på om mulig å bidra til å gjøre dem bedre. Rot litt rundt på nettet, sjekk hva som kommer av nye spill, gå til de offisielle sitene og se etter betatest links. Registrer deg når du finner noe du kan tenke deg å teste. Verre er det ikke. Ønsker du ikke å teste lenger, bare slutt å spille det, er ikke verre. Eller meld deg ut. Bare ikke gi links til andre, ikke post bilder og ikke del ut intern informasjon til folk som ikke tester eller utvikler det. [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-11-30 21:43 ] Lenke til kommentar
John Doe Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jannis-15, hva du skal gjøre da vet jeg ikke. Sende en mail eller noe lignende. Man blir plukket ut til betatestingen etter å ha svart på noen spørsmål. Har selv signet meg opp for betatestingen men har ikke rukket å gjøre stort mer. Tror de begynner spiller i januar/februar engang. Co[]V[]bster. Planetarion var/er et norsk online nettspill som forgår i realtime. Du utforsker og bygger opp din planet og skal skaffe resurser for å bygge deg større. Det er et spill som man må sette seg litt inn i, det er omfattende men utrolig gøy når man mestrer det. De er desverre nede akkurat nå, vet ikke helt hvorfor :sad: Det har vært noen reportasjer i bla. VG og Aftenposten om dem. Sjekk: http://www.planetarion.com Forhåpentligvis kommer de tilbake. John Lenke til kommentar
JonV Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 IGI 2 IGI 2 - Vel. Hehe.. I E-mailen jeg fikk i går sto det at det har gått over 1 år siden jeg registrerte meg for å betateste det.. LOL Det virker veldig solid til beta å være, så solid at det er moro å teste det. Denne har nå lekket på nett :smile: men bare som Netverks spill. ingen single player modus. :smile: Å jeg gleder meg til den deter ned i postkassa. Bestilt for over 1 Mnd siden på http://www.play.com _________________ Win-XP.no Få gratis nyheter til din webside! [ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2002-11-30 22:07 ] Lenke til kommentar
The K4 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Skjekk ut Gamespot Beta Center - Der finner jeg alle beta signups jeg trenger Lenke til kommentar
kosh Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 er med i Eve Online og IGI2 no.. EVE-Online virker litt for uoversiktelig... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 11:18, skrev kosh:er med i Eve Online og IGI2 no..EVE-Online virker litt for uoversiktelig... jeg vil også være med på å teste IGI 2, men hvordan? Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Du kan ikke. Fristen for å melde seg på beta-testingen var November 2001. Sorry... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Så dessåh! *rekker tunge*. Nei seriøst, om du liker BF1942, CS, MOHAA og slike spill, vil du ganske sikkert like IGI 2. Map´en i betaen er stort og gir rom for å prøve ute en masse taktikker. Alt fra sniper til heavy weapons (som LAW, SAW og slikt). Du kan t.o.m. bruke doble UZI´s. Ser en smule barskt ut, men jeg prøvde det bare 1 gang. Jeg kom over en kar og skjøt (og bommet, panikk), tomt magasin, måtte reloade BEGGE ikke sant.. han hadde all verdens god tid til å plaffe meg ned MP5 er et av favoritt våpnene, presist og ikke for dyrt. Du kan kaste fra deg alt utenom kniven. Det er smart da du kan legge fra deg bomben du får (når du er på IGI teamet) på et trygt sted og plukke den opp igjen senere når en maskin skal sprenges. Man kan ikke få kjøpt dem (ikke som jeg vet ihvertfall), så det er viktig at den er tilgjengelig. I starten stusset jeg over at spillere kastet av seg ryggsekken så ofte :wink: Det er helt vilt når noen prøver å snipe deg med rakettkaster! Skal hilse og si at det går for seg i noen runder. Åsså er det den fete effekten når du legger deg godt til rette med SAW og sprayer en bygning med bly, hull overalt og spillere som hopper omkring som gale i ekte CS stil Eh.. antar at dette ikke var noen stor trøst for de som ikke er i beta.. sorry! Blir spennende å se hvordan AI er i SP, men skal jeg kjøpe dette spillet blir det for multiplayer delen. Kjører du grafikken til topps får du nydelig vann-effekt og animasjon (noe av det beste jeg har sett, rolige bølger og realistisk farge), svaiende trær o.s.v. Himmelen beveger seg ikke, jeg håper virkelig de gjør noe med det. [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-12-02 05:22 ] Lenke til kommentar
JonV Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Var entur på Codemasters og loket litt der. etterpå tok jeg entur på Xbetas og der lå jo jaggu linken til download av Betaen fra codemasters. jeg er ikke betatester men en Ivrig FAN av IGI og de norske programererne. Må bare si få fart på IGI2 så jeg kan få den fra Play.com for der har den ligget i Pre ordre i 1 Mnd. :smile: Glede seg som en unge på julaften :smile: [ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2002-12-02 13:57 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Man kan lure på hvorfor noen av oss registrerte oss for så lenge siden for å teste betaen når alle andre bare kan klikke en ftp link som linker direkte til downloaden hos CM.. Virker som et småsleipt markedsføringstrick spør du meg. De må utmerket godt vite at om det ikke var meningen å spre betaen for alle vinder, ville den hatt user ID og passord og slettes ikke kunne linkes til direkte. På denne måten får fler kloa i den og vil mest sannsynlig like den så godt at de kjøper IGI 2. Eller det er hva CM tror (håper). Ser ikke noe galt i det, men de kunne godt lagt linken på forsiden av siten like greit. BTW - om dere ser en spiller ved navn Sundiver, som dør stort sett dobbelt så ofte som han dreper noen, er det meg Lenke til kommentar
KaBZ Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Takk for alle de gode linkene. Skal sjekke ut om jeg kan bli beta tester for et eller annet spill snart :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå